середу, червня 12

Рибні котлети з минтая


Передісторія :) На днях приїхала забирати дитину з літнього табору, а в приміщенні стоїть такий апетитний аромат, проходжу біля дошки оголошень і читаю, що в меню рибні котлети. Одним словом не давали мені спокою ті рибні котлети, аж поки я їх не приготувала.
Результат найкращий: котлети дуже смачні, зовсім не мають рибного запаху (моя дитина не їсть риби смаженої та вареної, а тут з'їв дві котлети і хвалив), не сухі, дуже недорогі по інгредієнтах.

  • 600г рибного філе розморозити і відтиснути від води
  • 150г білого хліба
  • 1 невелика цибулина
  • 1 яйце
  • сіль, перець
  • зелень петрушки
  • хлібні крихти для панірування
Рибне філе, в мене був минтай, розморозити та відтиснути від зайвої води, пропустити через м'ясорубку чи блендер, також змолоти хліб і цибулю. Додати яйце, посолити, поперчити, додати дрібно порізану зелень петрушки і добре вимішати.

Приготувати на тарілці свіжі хлібні крихти для панірування (я білий хліб змолола в блендері якнайдрібніше). Для мене хлібна паніровка найсмачніша і найпростіша, я її рекомендую. Інші варіанти панірування котлет: хлібні сухарі, борошно чи взагалі без панірування.

Мокрими руками сформувати котлети, запанірувати в крихтах хліба та викласти на сковорідку з добре розігрітою олією. Смажити на невеликому вогні до зарум'янення.
Викласти обсмажені котлети в форму для запікання, додати 2 ст.л.води та поставити у розігріту до 200гр духовку на 10хв до повної готовності.


Котлети нам смакували з молодою картоплею та свіжими овочами.




Немає коментарів:

Дописати коментар