понеділок, грудня 26

Маринований оселедець


Я дуже люблю оселедець. Як тільки настає пізня осінь чи початок зими, мій організм наполегливо просить оселедця. 
Недалеко від нашого дому (10 хвилин їзди машиною, і я переконана, що це недалеко!) є чудова крамниця, де постійно можна купити смачне мариноване філе оселедця. Ми є постійними покупцями, і 400 грам оселедця на вечір це не є багато.

Але... Як тільки я приходжу в гості, і на столі є власноруч маринований оселедець, мене від нього не відірвати! Я чітко відчуваю різницю між купленим у магазині та власноруч замаринованим за добрим перевіреним рецептом. 
Цей оселедець має особливий смак, простий і довершений одночасно. Ще один плюс у тому, що ви знаєте, у чому ви його маринуєте, і що там немає жодної зайвої домішки. 

Я думаю цей рецепт буде актуальним у зв'язку з наближенням Новорічних та Різдвяних свят. Кому цікаво спробувати, дивіться рецепт нижче:


  • 1 кг замороженого оселедця
  • 0,5 л води
  • 2 ч.л. солі
  • 1 ч.л. цукру
  • 125 мл оцту
  • 2 середні цибулини
  • 10 горошин чорного перцю
  • 5 горошин духм'яного перцю
  • 2 лаврових листки
Рибу розморозити, вийняти нутрощі, відрізати голову, шкірку не знімати, добре помити. Порізати рибу на шматочки товщиною 3-4 см.

Приготувати маринад: довести до кипіння воду з сіллю та цукром. Коли вода закипить, додати порізану півкільцями цибулю, оцет, лавровий лист та перець. Знову довести до кипіння, зняти з вогню та вистудити.

З холодного маринаду вийняти лавровий лист. Залити маринадом шматочки риби (я мариную у скляній великій банці). Залишити у прохолодному місці мінімум на 2 доби, щоб оселедець замаринувався.

Смачного!
  

29 коментарів:

  1. От де таке можна публікувати, коли всі голодні на роботі =)))
    дякую за рецепт, а скумбрію можна у такому маринаді готувати?

    ВідповістиВидалити
  2. :) я скумбрію не пробувала так маринувати, чесно кажучи я взагалі маринованої скумбрії ніколи не пробувала :)) так що не знаю чи смачно буде.

    а от з оселедцем 100% не прогадаєте! дуже-дуже смачно! я сьогодні купила 2 кг, знову буду маринувати. вчора куми були в гостях, дуже хвалили цей оселедець.

    ВідповістиВидалити
  3. Ну я робила колись скумбрію, після того, як скуштувала її в якомусь ресторані аля традиційна українська кухня. Обожнюю її навіть більше ніж оселедець.
    Але ви смаку нагнали, то я вже теж хочу оселедця.

    ВідповістиВидалити
  4. Рецепт дуже простий, варто приготувати :)

    ВідповістиВидалити
  5. класний рецепт. вже йду робити!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Треба і мені повторити. Бо так засмакувало :)

    ВідповістиВидалити
  7. А чому ви пишете що шкурку не знімати? Можливо це має якесь значення?

    ВідповістиВидалити
  8. це немає ніякого значення. якщо хочете, можете зняти шкірку, але мені більше подобається маринувати оселедець зі шкіркою :)

    ВідповістиВидалити
  9. І все таки оцту забагато, а солі мало. Кидаю 80 мл оцту та 3-4 чайні ложки солі

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. у вас просто інший смак, інші вподобання.
      мені оцту зовсім не забагато: 125мл 9% якісного оцту якраз нормально.

      Видалити
  10. кістки не потрібно вибирати

    ВідповістиВидалити
  11. яку рекумендуете заморожену рибу для оселедця щоби було менше к1сток.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я купую заморожений оселедець, іншу рибу не пробувала маринувати за цим рецептом.
      коли оселедець добре промаринується, кістки стають дуже м'які, ви просто відділяєте хребет,а дрібні кісточки абсолютно не відчуваються.

      Видалити
  12. Олена. Дівчатка , я маринувала скумбрію - це щось!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Треба спробувати. Ми скумбрію вудили, вийшла дуже смачна.

      Видалити
  13. а ляща можна так маринувати?

    ВідповістиВидалити
  14. спробував смак риби не відчувається лише оцет

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про смаки не сперечаються ))) що кому подобається і смакує

      Видалити
  15. Дуже дякую за рецепт
    Була в гостях в мукачево і мене пригостили річковою рибою я іі зробила за вашим рецептом.це просто супер.всім сподобалось.

    ВідповістиВидалити
  16. Подивилися, ваш рецепт, вирішили зробити так, про смак ще не знаю думаю вийде смачна!

    ВідповістиВидалити
  17. Доброго дня! А скільки часу такий оселедець можна зберігати в холодильнику і чи залишати його в тому ж маринаді?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня! Залишаєте оселедець в маринаді, звичайно. Стосовно часу зберігання - я би більше 5-6 днів не тримала в холодильнику. Краще зробити невелику кількість на 2-3 дні, з'їсти і потім зробити свіжий.

      Видалити
  18. Оленко, розкішний рецепт! Мариную вже вдруге скумбрію, краща за оселедець. Даю на ложку більше солі( на свій смак). По оцту все в самий раз. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  19. Доброго, післязавтра новий рік...сьогодні замаринувала...сподіваюся, що не прогадала))

    ВідповістиВидалити
  20. Треба більше солі. Дякую за рецепт. Давно шукала.

    ВідповістиВидалити