суботу, квітня 9

Медівник з варення


У мене було сливове варення, дуже довго стояло... Ми його не їли, бо не смакувало. Я вирішила спекти з нього такий пляцок, який ще називають несправжній медівник або "Бідний студент". Назви зовсім не апетитні, але запевняю вас, якщо правильно підійти до рецепту, додати прянощі, горіхи, то вийде смачнезний пляцок! 

Такий пекла ще моя бабця, подаю нижче її рецепт з моїми змінами:

Необхідні інгредієнти:

  • 1 скл. густого варення (яблучне, сливове)
  • 0,5 скл. сметани (можна кефір)
  • 2 яйця
  • 2/3 скл. цукру
  • 2 ст.л. меду
  • 2 ч.л. соди
  • сік половини лимона
  • 2 ст.л. какао 
  • 2 ст.л. олії
  • 12 гвоздичок
  • 1 ч.л. кориці 
  • 0,5 скл. горіхів
  • 2 скл. борошна
Яйця збиваємо з цукром, додаємо варення, сметану, мед, соду, олію, какао, сік лимона, просіяне борошно і розмішуємо до однорідності. Всипаємо розтовчену гвоздику, корицю (можна дати ще кардамон чи мелений імбир), порізані горіхи, вимішуємо. Тісто повинно бути консистенції  густої сметани. 
Я пекла в силіконовій формі. Якщо форма металева, то змащуємо її жиром і посипаємо борошном.

Пекти у попередньо розігрітій до 180гр.  духовці протягом 1 год. Перевірити готовність сірником чи зубочисткою, на ній не повинно бути тіста.



Дати вистигнути, а тоді вже нарізати. Найкраще смакує з чаєм. Смачного!

7 коментарів:

  1. А 12 гвоздичок то не буде забагато?БО вона має сильний запах.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо ви не любите сильний запах гвоздики, то звичайно дайте менше, 2-3 наприклад.

      Видалити
    2. Дякую за рецепт.
      Це те, що я шукала.

      Видалити
  2. якщо медівник добре не пропікся чи можна його допекти бо духовка погасла і він залишився в теплій духовці.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пробуйте. Не впевнена, що вийде добре, бо може бути закалець.

      Видалити
  3. Дуже - дуже люблю Ваш блог! Все вдається, все смакує.ДЯКУЮ! А тут мене навіть трохи розчулило - і моя бабця пекла такий пляцок, і він теж називався (в неї спрощено) "Студент"

    ВідповістиВидалити