пʼятницю, лютого 25

Мафіни

Мафіни - це моя пристрасть!

Я записала 84 рецепти мафінів, і солодких, і закусочних. Частина цих рецептів вже випробувана, дещо сподобалося, дещо не дуже :)
Сьогодні подам найкращий (на мою думку) простий рецепт мафінів, який мене жодного разу не підводив!


На 12 мафінів я беру:

  • 3 яйця
  • 200 мл цукру
  • 3 ст.л.олії
  • 230 мл борошна
  • 1 ч.л. порошку до печива
  • 1 скл. ягід або щось інше за бажанням
Збиваю міксером яйця разом з цукром приблизно 2 хв., поки не збільшаться в об"ємі, додаю олію. Потім додаю просіяне борошно і порошок до печива, швидко змішую все міксером до однорідної маси. Додаю начинку і акуратно вимішую ложкою. Розподіляю по формах і печу в попередньо нагрітій до 200 гр. духовці приблизно 25-30 хв.

Стосовно начинки: як правило вона сезонна; сьогодні я додала у мафіни склянку замороженої чорниці. Влітку дуже смакують мафіни з полуницею або ревенем. Можна пекти з вишнями, зі сливами, з яблуками. Особисто я не печу, бо не люблю, мафіни з шоколадом чи бананом.

Я використовую силіконові форми для мафінів. У цих форм купа переваг: мафіни легко виймаються, форми легко миються, їх не треба змащувати щоразу при випіканні, але вони мають  незначний недолік - хороші форми хорошої фірми недешево коштують, і треба купувати 2 форми, бо майже всі рецепти розраховані на 12 порцій (і правильно, бо 6 мафінів+2 кави= 5 хв приємно проведеного часу).

Я можу говорити про мафіни дуже довго :) Якщо у вас виникнуть запитання, я з радістю відповім у коментарях. Печіть мафіни - це дуже просто!

P.S. Багато хто запитує, чому цукор і борошно не в грамах, а в мл.? Я всі сипучі продукти відміряю склянкою місткістю 250 мл (гранчак), а не вагою, так дуже зручно. Тому цукру і борошна в мафіни кладу неповну склянку. 

37 коментарів:

  1. Будемо завтра пекти мафіни, думаю що Лєра оцінить мамині старання. дуже смачно виглядають. Так і хочеться взяти і з"їсти)))).Про результати після випічки)))

    ВідповістиВидалити
  2. Оленка......мафіни супер.Сьогодні пекла.Зробила собі каву і дві штучки пішло як має бути)))).Я навіть не сподівалася що воно таке смачне.Буду завжди пекти.Лєра ще не пробувала бо ще трошки за горячі для неї.

    ВідповістиВидалити
  3. Люда, я дуже тішуся, що ви оцінили мафіни :)) Найближчим часом подам це рецепт апельсинових мафінів і мафінів з пудингу, вони теж смачні! Погодся, їх дуже легко і швидко пекти.

    ВідповістиВидалити
  4. Сьогодні спробувала пекти мафіни по вашому рецепту , вийшли такі як на картинці.Дякую за чудовий рецепт!!!

    ВідповістиВидалити
  5. сьогодні спекла маффіни за Вашим рецептом - дуже задоволена результатом, тим більше пекла маффіни вперше! Дякую за гарний рецепт-)

    ВідповістиВидалити
  6. На здоров'я! Спробуйте ще спекти морквяні мафіни, які я спекла і опублікувала 17 грудня. Дуже смачні та до того ж такі святково-зимові :)

    ВідповістиВидалити
  7. Пробувала замість ягід дала повидло,ДУЖЕ СМАЧНО !!! ДЯКУЄМО СІМЄЮ !!!!

    ВідповістиВидалити
  8. а що таке порошок до печива ?? розрихлювач??

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже смачні мафіни. Но я пекла в силіконових формах і дно маслінів пилипає.Получається, що я їх надиваю коли виймаю.Що робити?????

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я теж печу в силіконових формах і в мене не прилипає дно мафінів.

      ви можете в силіконові форми вставити паперові форми для мафінів, а тоді вже наливати тісто. ці паперові форми продаються в багатьох магазинах і недорого коштують.

      Видалити
  10. дуже дякую за рецепт! просто прекрасний! раджу тепер всім подругам як прекрасний десерт нашвидкоруч для гостей

    ВідповістиВидалити
  11. а що, тут масла не треба? В багатьох рецептах треба масло...

    ВідповістиВидалити
  12. Я теж хочу подякувати Вам за чудовий рецепт: просто, швидко і дууууже смачно!!! Я випробувала вже декілька Ваших рецептів і жоден мене не підвів! Ви чудова господиня!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Інна, дякую за теплі слова :) Мені приємно, що вам до вподоби Прості рецепти.

      Видалити
  13. Рецепт супер. МИ з батьками навіть не чекали поки охолоне до кінця. Рецепт настільки простий, що не треба багато з тістом возитися. Вже двічі пробували. Дуже смачно. Тепер спробуємо шоколадні мафіни. Ви чудова господиня. Дякуємо за рецепт.

    ВідповістиВидалити
  14. ДУЖЕ ДЯКУЮ)) Цей рецепт геніальний у своїй простоті. Готувала мафіни з полуницею вперше. Все вишло дуже смачно! Щиро вам вдячна.

    ВідповістиВидалити
  15. Дякую за простий і смачний рецептик! моїй сім"ї дуже подобається))

    ВідповістиВидалити
  16. А де можна побачити Ваш рецепт мафін з шоколадом?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рецепт шоколадних мафінів http://prostirecepty.blogspot.com/2011/12/blog-post_28.html

      Видалити
  17. А скільки часу їх потрібно випікати?

    ВідповістиВидалити
  18. Рецепт - бомба! Мафіни вийшли дуже смачні! Дякую! Але у мене ягоди усі були на споді. чому? Не підкажете?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ягоди були важкі та опустилися на спід. В мене теж деколи так буває. Можна дати 1 ст.л. борошна додатково, тісто буде густіше і ягоди не опустяться, але сама мафіна не буде така пишна.

      Видалити
  19. Дуже дякую за ваш рецепт! Сьогодні вперше готувала мафіни. Вийшли просто бомбезні.
    Я просто обожнюю ваш блог! Готую багато за вашими рецептами, все дуже смачно і просто.
    Ви чудова господиня. Хай щастить!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Amina, дуже дякую за теплі слова! Вони зігрівають в цей холодний вечір :)

      Видалити
  20. Готувала вже за деякими вашими рецептами і дуже задоволена результатом. Дякую за вашу роботу! Стосовно мафінів маю питання - чи треба ягоди розморожувати перед додаванням у тісто?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ягоди не потрібно розморожувати перед додаванням у тісто. При температурі 200гр вони добре пропечуться.

      Видалити