середу, липня 20

Мариновані огірки


Хороший перевірений рецепт маринованих огірків. Минулого року це був найпопулярніший рецепт у "нашому районі" :)) Я замаринувала 42 літри огірків. Так, я фанат!!! Більше так ніколи не буду робити, обіцяю...


На 1 літрову банку:
  • 1 лавровий листок
  • перець чорний горошком 6 шт
  • перець духм'яний 2 шт
  • 4 зубчики часнику
  • гілочка петрушки
  • суцвіття кропу
  • 2 листки вишні
  • 1 листок смородини
  • порізаний листок хрону
  • 1 ч.л. з гіркою солі кам'яної (нейодованої!)
  • 2 ч.л. цукру
  • 2 ст.л. оцту 9%
Викласти у банку невеликі огірочки до самого верху, залити водою (я заливаю холодною водою з крана, бо моя вода з криниці). Поставити банки у каструлю, залити водою. Після закипання води стерилізувати 10-15 хв, допоки огірки не змінять колір на світліший. Закатати стерилізованим  кришками. 

Банки виставити догори дном, вкутати покривалом до повного охолодження.

Меблі на замовлення: кухні, дитячі, гардеробні, вітальні, спальні.

40 коментарів:

  1. так це дуже хороший рещепт а я ще +лисття дуба

    ВідповістиВидалити
  2. я пробувала заквашувати з листям дуба, але мені не сподобався результат: дуб давав присмак, зовсім мені не приємний.

    ВідповістиВидалити
  3. Добрий день! А коли ви додаєте цукор, сіль та оцет, коли вода у банці вже закипіла? як довго треба кип'ятити воду з оцтом? і останнє питання: на скільки вода у каструлі повинна "покривати" банку?

    ВідповістиВидалити
  4. Цукор, сіль, оцет додаю разом з листям та травами у банку, викладаю огірочки, потім заливаю водою. Воду з оцтом окремо кип'ятити не треба, все разом стерилізується 10-15хв. Воду у каструлю наливаю так, щоб до краю банок залишалося 4-5см.

    ВідповістиВидалити
  5. А Через який період їх можна буде їсти?

    ВідповістиВидалити
  6. я влітку закручую, а їм їх тільки зимою.

    але думаю, що вони промариновуються вже за пару днів, так що за 3-4 дні можна сміливо відкривати банку і пробувати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. за 3-4 дні огірки ще не замаринуються,їм потрібно постояти не менше місяця а то і більше.Перевірено))

      Видалити
    2. Так дійсно, не промаринувались!!!!
      Доведется чекати до осені!!

      Видалити
    3. добре, що проекспериментували.

      Видалити
  7. А чому саме не йодовану сіль?І чи можна робити в 3 літрових банках?

    ВідповістиВидалити
  8. Йодована сіль може зробити мариновані огірки м'якими та гіркуватими. Йодовану сіль не рекомендують використовувати при консервації.

    А стосовно маринування у 3-літрових банках, то нічого не можу сказати, бо завжди мариную у літрових. У 3-літрових банках зручно квасити огірки, маринувати краще у літрових. Але то ваше право, хочете - маринуйте у 3-літрових, тільки добре простерилізуйте, щоб не постріляли.

    ВідповістиВидалити
  9. Нащо морочитись з стерилізуванням: перший раз- залити окропом, нехай прогріються, другий- маринадом і "під шубу" на ніч або добу, стоять без проблем

    ВідповістиВидалити
  10. А що буде, якщо додати йодовану сіль?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Йодована сіль може зробити мариновані огірки м'якими та гіркуватими. Йодовану сіль не рекомендують використовувати при консервації.

      Видалити
  11. Які огірки виходять на смак?

    ВідповістиВидалити
  12. постояли 6 днів і чомусь "бахнули"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Буває і таке, причин може бути багато.

      Видалити
    2. Перез тим як маринувати огірки, потрібно їх вимочувати у холодній воді?

      Видалити
    3. Я не вимочую огірки перед консервуванням.

      Видалити
  13. А банки потрібно стерилізувати перед консервуванням?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не стерилізую банки. Добре мию і просушую їх в посудомийці.

      Видалити
  14. А огірки потрібно вимочувати перед закриванням?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не вимочую огірки перед консервуванням. Але я консервую тільки свіжі огірки.

      Видалити
  15. А є рецепт без стерелізації?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рецепту маринованих огірків без стерилізації я не зустрічала.

      Видалити
  16. Приготувала за вашим рецептом, дуже смачні. Дякую. Рекомендую всім.

    ВідповістиВидалити
  17. Можна класти корінь хрінь замість листя

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не варто класти корінь, тільки листя.
      Корінь добре класти у квашені огірки.

      Видалити
  18. А можна використовувати Виварну сіль

    ВідповістиВидалити
  19. Не знаю про виварну сіль. Я використовую просту кам'яну сіль.

    ВідповістиВидалити
  20. 1 ч.л. солі на літрову банку не замало ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Точно не замало, бо це мариновані огірки, а не квашені.

      Видалити
  21. виходять дуже добрі і хрустящі огірочки

    ВідповістиВидалити
  22. дуже просто і ясно все написано) дякую за чудовий рецепт))

    ВідповістиВидалити
  23. Дуже смачно!!! Дякую за рецепт.

    ВідповістиВидалити