середу, липня 20

Мариновані кабачки


Цього року в мене багато кабачків, дуже смачні - шкірка в них тоненька, а м'якоть солодка.
Зриваємо молоді кабачки і маринуємо на зиму. Хороша альтернатива, якщо мариновані огірки вже приїлися :))



Готуємо банки: літрові або 1,5 літрові, або 3 літрові, тому що рецепт маринаду розрахований на об'єм 3 літрової банки і потрібно дотримуватися пропорцій. Я опишу процес дуже докладно, так ніби ви консервуєте перший раз в житті, але не лякайтеся великої кількості букв, насправді все дуже легко. Починаємо.

Я маринувала у літрових банках, тому даю кількість приправ та листків на 1 літру.

На дно кожної банки викладаємо:

  • 1 листок смородини
  • 1 малий порізаний листок хрону 
  • 2 листки вишні
  • 1 суцвіття кропу
  • гілочка петрушки
  • 4 зубчики часнику
  • перець чорний горошком 6 шт
  • перець духм'яний горошком 2 шт
Кабачки нарізаємо кружальцями та щільно викладаємо їх зверху приправ та листків.

Коли банки вже готові, заливаємо в одну з них холодну воду до верху, потім зливаємо цю воду у якийсь посуд з міркою, щоб можна було виміряти кількість води. У мене вийшло 300 мл води.

Тепер найголовніше! Для маринаду на об'єм 3 літри кабачків треба взяти:
  • 100 мл оцту
  • 4 ст.л. цукру
  • 1,5 ст.л. солі
  • 3 мірки води (тобто якщо з однієї банки зливаємо 300 мл води, то 300 мл*3= 900 мл води)
Маринад доводимо до кипіння, трохи охолоджуємо і заливаємо ним кабачки. 

Ставимо банки у велику каструлю, наливаємо у каструлю воду, доводимо воду до кипіння і стерилізуємо банки з кабачками 10-15 хв, до моменту, коли кабачки змінять колір. Закатуємо стерилізованими кришками, ставимо банки догори дном і вкриваємо покривалом.



У мене в записнику цей рецепт має 2 речення :)), а тут вийшла ціла поема... Якщо є незрозумілі моменти, задавайте питання.

Меблі на замовлення: кухні, дитячі, гардеробні, вітальні, спальні.

27 коментарів:

  1. Дякую за рецепт. Дуже простий. Я такі люблю:-) Єдине що мені не зовсім ясно так це якої товщини мають бути кружальця кабачків. Ну хоча б приблизно.

    ВідповістиВидалити
  2. Я нарізала товщиною приблизно 1 сантиметр.

    ВідповістиВидалити
  3. Доречі я теж такі дуже люблю :) Вирішила їх зробити після того, як з'їла половину кабачка у сирому вигляді. Якісь дуже смачні вони цього року вродили...

    ВідповістиВидалити
  4. Я не зрозуміла за маринад , кількість написана оцету цукру та солі,це на 900 мл води ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ви все правильно зрозуміли. В даному випадку на 900 мл води (тому що стільки вийшло рідини у 3 літрових банках). Кількість оцту, цукру і солі подано на об'єм 3 літри.

      Видалити
    2. Дякую за відповідь!!!

      Видалити
  5. мені не вистачає 900мл води

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 900мл води вийшло в мене. я написала докладно в рецепті, як я це розрахувала.
      ви повинні води додати стільки, скільки злили з банок з кабачками.
      наскільки я знаю, це досить поширений прийом консервування - налити в банки з овочами воду, злити і зробити на цій воді маринад. все просто.

      Видалити
  6. тільки що зкористалась Вашим рецептом, дякую, дуже смачний, але можна поправочку, у літрову банку наповнену кабачками не 300мл.води, а 400 - це перевірено 100%

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Світлана, дякую за поправку, але кожен повинен взяти стільки води, скільки злив зі своїх банок. У вас вийшло 400мл, в когось вийде по іншому.

      Видалити
  7. Скажіть будь ласка кабачки повинні бути світлі, чи цукіні теж можуть бути? Дякую за відповідь

    ВідповістиВидалити
  8. А кабачки обовязково чистити від шкірки?

    ВідповістиВидалити
  9. А можна не великими шматками ,а маленькими?

    ВідповістиВидалити
  10. Робила так, як у рецепті, от тільки не змішувала окремо інгридієнти маринаду, а засипала цукор і сіль окремо в кожну банку, далі заливала оцтом і теплою водою і одразу стерилізуватись. Сподіваюсь, получиться))

    ВідповістиВидалити
  11. ви не написали, який потрiбен оцет. 9% чи який? це ж принципово, бо банки можуть повзриватися.

    ВідповістиВидалити
  12. Скажіть а скільки банок вийде?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Написано в рецепті 3 літрові банки. Можете взяти одну трилітрову. Або дві півторалітрові.

      Видалити
  13. Дякую за рецепт) в минулому році закривала кабачки по Вашому рецепту, всім сподобалось. І надалі буду так маринувати кабачки)

    ВідповістиВидалити
  14. простий рецепт.все є під руками.надіюсь кабачки будуть смачні.дякую за докладну "поему"

    ВідповістиВидалити
  15. Минулого року закривала по вашому рецепті і цього року буду!

    ВідповістиВидалити
  16. Минулого року закривала по вашому рецепті і цього року буду!

    ВідповістиВидалити