неділю, лютого 20

Простий рецепт хліба

Я дуже люблю пекти хліб! Тому мій перший пост буде саме про це. Отже, простий рецепт смачного хліба:



Необхідно:
  •  500 мл теплої води
  •  50 г дріжджів 
  •  1 ч.л. солі з чубком
  •  1 ч.л. цукру з чубком
  •  2 ст.л. олії
  •  800 г борошна
У теплій воді розчиняю дріжджі, сіль, цукор. Поступово додаю добре просіяне борошно і олію. Я вимішую тісто руками 8-15 хвилин. Потрібно досягнути моменту, коли тісто буде вільно відставати від рук. Кількість борошна для цього рецепту може змінюватися залежно від його якості, але не набагато. Вимішане тісто накриваю рушником і ставлю в тепле місце на 30 хв, щоб підійшло. Потім розподіляю його у форми, змащені жиром і посипані борошном, знову ставлю в тепле місце на 20-40хв. Тим часом нагріваю духовку до температури 230 градусів. Печу хліб 15 хв при 230 гр., потім зменшую до 200 гр і печу ще 25хв., хліб повинен добре зарум'янитися. Виймаю спечений хліб з духовки, перевертаю форму і стукаю по дну хліба, повинен бути такий глухий звук. Це означає, що хліб добре пропікся всередині.
Звичайно, я гарячий хліб одразу не нарізаю, а даю йому відпочити мінімум 1 годину, а вже потім ...просто насолоджуюся смачним домашнім хлібом.

112 коментарів:

  1. Хліба я ще не пекла ніколи, мабуть твій рецепт буде для мене першим.Дуже апетитно і гарно твій хліб виглядає.Ти молодець.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж печу домашній хліб з своєї муки і дуже смачно виходить.

      Видалити
  2. Дякую. Насправді хліб дуже легко пекти. Але є один мінус - це затягує :) потім на магазинний дивитися не захочеться :)) ну хіба на чорний

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт! Моя подружка пекла хліб за твоїм рецептом ( я їй диктувала а вона місила), то дуже задоволена і казала що смачний хліб.Вже два рази пекла і буде пекти постійно))).

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже приємно читати такі речі :) Дякую!

    ВідповістиВидалити
  5. А я сьогодні спробую спекти по цьому рецепту))

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже смачний хліб.Простий та легкий в приготуванні.Дякую за рецепт!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Привіт! Пекла хліб за Вашим рецептом, просто немає слів яка це смакота)))) Питання: а з житнього борошна як спекти хліб? Ті ж інгредієнти додавати, чи може якісь інші пропорції, що порадите?))) Заздалегідь вдячна за відповідь!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт! Не знаю що порадити стосовно житнього борошна, бо я не пекла з житнього.

      Видалити
  8. Прівєтік!Дуже дякую за рецепт,сьогодні пекла,дуже смачно.КЛАС!

    ВідповістиВидалити
  9. Привіт! Сьогодні спекла хліб по Вашому рецепту вийшло дуже смачно діти з"ли на ура .будем ще пекти Дякуємо!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт! Печіть частіше :) Я сьогодні доречі теж пекла хліб :)

      Видалити
  10. Привіт!Дуже смачненький вийшов хліб Дякуємо за рецептик=)

    ВідповістиВидалити
  11. тісто вже підходить - чекаю результату)))

    ВідповістиВидалити
  12. скажіть будь-ласка, чого хліб має запах дріжів?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можливо дріжджі були не зовсім свіжі, в мене так одного разу було. Або тісто мало часу вистоялося, в недостатньо теплому приміщенні. Причин може бути багато, але це не привід опускати руки. Пробуйте пекти знову :)

      Видалити
  13. Підскажіть,які мають бути дріжджі,і які брати форми.Дякую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дріжджі мають бути мокрі, свіжі.

      Я печу у різних формах, то в довгих прямокутних металевих з антипригарним покриттям, то в силіконових круглих тортівницях.

      Видалити
  14. Доброго дня! чудовий рецепт дуже смачний хліб. дякую вам!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На здоров'я! Печіть частіше.

      Видалити
    2. А підскажіть будь ласка,можи у вас є якийсь рецепт печеня чи булочок щоб менши затрат і смачно?

      Видалити
    3. Подивіться рецепти по тегу пиріжки. Рецепти усі дуже прості, смачні та недорогі.

      Видалити
    4. Дуже смачний хліб, дякую Не можу подивитись рецепт пиріжків(. Можете дати посилання?

      Видалити
    5. https://prostirecepty.blogspot.com/search/label/%D0%BF%D0%B8%D1%80%D1%96%D0%B6%D0%BA%D0%B8
      шукайте по тегу - пиріжки

      Видалити
  15. Спекла сьогодні хліб за вашим рецептом, вийшов дуже дуже смачний!!! Дякую буду пекти ще обов'язково!

    ВідповістиВидалити
  16. скажіть чи треба ставити воду в духовку

    ВідповістиВидалити
  17. Вчора пекла хліб за вашим рецептом, вийшов дуже класний. Дякую!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На здоров'я! Печіть частіше :)
      Я доречі дуже люблю пекти хліб.

      Видалити
  18. а скільки хлібин виходить в середньому?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. то від форми залежить. я печу одну велику круглу або дві менші подовгасті.

      Видалити
  19. Скажіть, будь ласка, чи пекли ви хліб за цим рецептом з сухих дріжджів? Якщо так - то скільки їх потрібно і чи є якась різниця в рецепті. Бо маю вдома лише сухі дріжджі, а на дворі така погода, що аж ніяк не хочеться виходити в магазин.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Amina, я не пекла хліб з сухих дріжджів, завжди використовую мокрі.

      Видалити
    2. Я експериментувати, в обох випадках виходить дуже смачний. Брала 1/2 пакетика сухих дріжджів (пакет має 12 г.)

      Видалити
  20. Скажіть,чи потрібно,щоб розчинені дріжджі постояли декілька хвилин?Чи одразу замішувати тісто.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я замішую тісто одразу, але можна додати трохи борошна до розчинених дріжджів і дати трохи постояти.

      Видалити
  21. Дякую! Справді, дуже смачний хліб! Пекла вже другий раз.

    ВідповістиВидалити
  22. що робити, щоб хліб швидко не черствів? порадьте щось)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. хліб спечений за цим рецептом в мене не черствіє швидко. я зберігаю його в поліетиленовому пакеті в закритій шафці.

      Видалити
  23. Дуже корисна порада дякую

    ВідповістиВидалити
  24. хліб супер сьогодні пекла

    ВідповістиВидалити
  25. Сьогодні пекла. Хліб смачний,але дуже кришиться . Чого? Шо я зробила нетак?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олію додали? Пропоную тісто довше вимісити, додати 3 ст.л.олії та змінити марку борошна. Думаю тоді все буде гаразд.

      Видалити
  26. Скажіть будь ласка, тісто має бути рідкувате чи тугіше, бо я дала 700гр і воно в мене получилось майже як на вареники,дякую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тісто не повинно бути рідкувате і зовсім не як на вареники. Дотримуйтеся рецепту, точно зважте продукти і буде вам щастя :)

      Видалити
  27. Печу хліб по вашому рецепту місяць. Дуже подобається просто,швидко і дуже смачно.Дякую за рецепт.

    ВідповістиВидалити
  28. Сьогодні печу хліб вже в другий раз, дуже простий і смачний виходить. Цього разу додала трошки більше солі, але це на мій смак. Дякую за рецепт!!!

    ВідповістиВидалити
  29. Привіт) мені дуже сподобався ваш хлібець, ви молодчинка. Я сьогодні вирішила спекти хліб по вашому рецепту, правда він ще в духовці, але вже скоро буде готовий)) Обовязково напишу, який результат)) До речі, я хліб печу перший раз в житті))

    ВідповістиВидалити
  30. Урааа!!! Мій хлібець удався))) Дуже смачний і мягенький. Шкода, що фото не можна додати(( Дуже дякую за рецептик.

    ВідповістиВидалити
  31. Дякую дуже.Дійсно все просто, смачно та корисно, давно шукала щось подібне. Спробувала....Тепер печу кожен день. Сім'я задоволена, сина не відірвати від столу..і до чаю, і просто так.
    Дуже дякую.

    ВідповістиВидалити
  32. Спекла висівковий хліб по цьому рецепту. Їсти можна але був не пухким.

    ВідповістиВидалити
  33. Дякую.за смачний і простий рецепт хліба.

    ВідповістиВидалити
  34. Я люблю "швидкі" рецепти. Печу хліб за подібним описом, тільки зразу викачую, розкладаю у форму й ставлю підходити. Коли добре підросте. ставлю в духовку. Спечений хліб злегка протираю вологою серветкою й накриваю рушником. Хліб пропарюється, шкоринка робиться м,яка-м,яка.

    ВідповістиВидалити
  35. Печу хліб за Вашим рецептом, спробував сьогодні з житнім борошном на половину з пшеничним, отримав дуже смачний хліб. А беру сухі дріжджі 11 г на порцію по Вашому рецепту. Дякую Вам за рецепт.

    ВідповістиВидалити
  36. Спробую спекти =)
    Судячи з коментарів має вийти дуже смачний =)
    Дуже легкий та економний рецепт :)
    Дякую )))
    Ви молодець !!))))

    ВідповістиВидалити
  37. Спасибі за простий, але дуже смачний рецепт. Хліб - просто смакота.

    ВідповістиВидалити
  38. а з висівками не знаете як спекти?

    ВідповістиВидалити
  39. чудовий рецепт... все зрозуміло.. досить непогано на перший раз в мене спеклось))......дякую)

    ВідповістиВидалити
  40. очень большое спасибо за рецепт .севодня попробувала ,ОЧЕНЬ ВКУСНО дети сели полбуханки (остывшего)и говорили что очень вкустно

    ВідповістиВидалити
  41. дуже дякую за рецепт ,сьогодні поробували перший раз,вийшло просто СУПЕР!!!діти пів буханки з"їли ,ВСІМ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ РЕЦЕПТ!!!

    ВідповістиВидалити
  42. Дякую за рецепт)))!!! Дуже смачний хлібчик)))!!! Рекомендую))!!!

    ВідповістиВидалити
  43. Велике дякую за рецепт!!!))) Дуже смачний хлібчик!!!))) Рекомендую)))!!!

    ВідповістиВидалити
  44. Дякую за такий простий і доступний рецепт. Саме те що мені треба. Вже кілька разів пекла по ньому - смачно і так - магазинного ( а тим паче в наших краях) вже не хочеться. ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цілком з вами погоджуюся! В магазинах хліб дуже низької якості.

      Видалити
  45. Велике дякую за рецепт, хлібчик вийшов як пушок,і дуже смачний.

    ВідповістиВидалити
  46. дякую за рецепт!!! вперше пекла хліб, і така задоволена!!! безподобно смачний!!!!аж натішитись не можу))

    ВідповістиВидалити
  47. Рецепт Класний!!!Дякую що поділились.Получився з першого разу, одразу ж зробила другу порцію.Економно та дуже смачно.

    ВідповістиВидалити
  48. Доброго дня, хочу здивувати чоловіка домашньою випічкою, однак тіста чесно кажучи трохи боюся, підскажіть чи потрібно хліб перед випічкою змащувати чимось, або після? Дякую сподіваюсь і в мене все вийде

    ВідповістиВидалити
  49. А в мене бачу верх потріскався, ще правда в духовці але вже видно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Може замало вистоювався, тому і потріскався. Але як виріс добре і потріскався згори, то нічого страшного )))

      Видалити
  50. Дякую за рецепт, хлібчик вийшов дуже смачненький!!!

    ВідповістиВидалити
  51. Дякую за рецепт! гарно описали. Все вийшло. Я ще накривала форми фольгою.

    ВідповістиВидалити
  52. Дякую! За рецепт,діткам дуже сподобався хліб,а я ще на низ духовки ставила сковорду з водою,щоб хлів вийшов мякший.

    ВідповістиВидалити
  53. Сьогодні вперше буду пекти хліб, хочу по твоєму рецепту. На фото він виглядає дуже апетитно!!! Сподіваюся в мене також вийде)))

    ВідповістиВидалити
  54. Дуже смачний хліб!!!я вже другий раз печю))))/!!!

    ВідповістиВидалити
  55. Дякую за рецепт.Пік кілька разів,получається смачно.Вчора трошки змінив рецепт,замість води замісив на молоці і додав 1 яйце...Всім сподобалось...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На здоров'я, Петро!
      Я не люблю додавати ні яйця, ні молоко в тісто для хліба, він мені тоді виходить сухіший.

      Видалити
  56. Випікаю вже втретє!! Дякую дуже смачний🤗🤗

    ВідповістиВидалити
  57. Будь ласка, напишіть скільки буханців хліба має вийти.Дякую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я печу один в круглій формі або два у вузьких подовгастих.

      Видалити
  58. Дуже смачний хліб я пекла житньо-пшеничний по цьому рецепту

    ВідповістиВидалити
  59. Я сьогодні спeкла одну круглу хлібину,а під хліб підклала листя капусти,так як робили наші бабці у пeчі- на чeрeні...Потім як спeчeться хліб,листя підсушeнe знімається,а хліб набуває додаткового приємного аромату і ніколи нe підгорить.Дякую за рeцeпт!

    ВідповістиВидалити
  60. Я вже замісила тісто,підходить.Тісто має дуже приємний запах.Хочу запитатись чи потрібно змащувати його яйцем перед випічкою?Дякую!!!Рецепт дуже класний!!

    ВідповістиВидалити
  61. Сьогодні спекла хліб по вашому рецепту з муки другого помолу. Вийшов смачний і пухкий.

    ВідповістиВидалити
  62. Я пекла хліб і раніше,але хочу попробувати ще якийсь рецепт і чомусь Ваш мені більш до вподоби.Уже замісила,чекаю коли зійде.Спасибі за рецепт.

    ВідповістиВидалити