понеділок, березня 28

Бисквітний торт з сметанковим кремом

Бисквітний торт з сметанковим кремом і фруктами - то є класика жанру!


Що ще можу написати...
Печу торти я дуже рідко. В мене має бути величезне натхнення, щоб зважитися спекти коржі для торта, приготувати крем, а потім це все звести докупи. І звичайно на довершене прикрашання мені вже натхнення не вистачає. Я себе завжди заспокоюю, що це не головне, що смак важливіший за трояндочки з кондитерського шприца і т.д.

Цей бисквітний торт готувати дуже легко. Я не пильнувала скільки часу я його робила, тому що це була свого роду розвага. Я приготувала всі інгредієнти, покликала дворічного сина, принесла міксер і забавка почалася. Він дуже любить збивати щось міксером. Ми з ним спекли 3 бисквітні коржі, потім зробили сметанковий крем, а після цього їли фрукти, тому що коржі їсти я не дозволяла :))  

Отже, простий рецепт бисквітного торта:



Для 1 бисквітного коржа необхідно:

  • 3 яйця (охолоджені)
  • 3 ст.л. цукру
  • 3 ст. л. борошна
Відділити білки від жовтків, білки збити з цукром. Окремо збити жовтки, до них додати просіяне борошно і 1/3 збитих білків, змішати все міксером. Потім додати решта збитих білків і перемішати ложкою акуратними рухами зверху вниз. Вилити тісто в круглу форму (я брала силіконову форму, тому її не змащувала) і пекти в попередньо нагрітій до 200 гр. духовці протягом 12-15 хв.

Спечений корж я викладала дном догори. Аналогічно спекти ще 2 коржі. Вистудити їх.

Для крему:
  • 0,5 л домашньої сметани
  • 150 г цукрової пудри (хто любить дуже солодке нехай візьме 200г)
  • 15 г желатину
  • 150 мл гарячої води
  • фрукти - я взяла банани, ківі та вишні у власному соці
Желатин залити гарячою водою і розмішати до повного розчинення. Охолоджену сметану збити міксером, потім додати цукрову пудру і ще раз добре збити. Сметана повинна збільшитися в об'ємі та добре триматися на віничках міксера. Я попередньо ставлю в холодильник на 15 хв посуд, в якому буду збивати сметану, і вінички з міксера, тому сметана в мене завжди добре збивається.

У збиту сметану додати розчинений желатин, порізані фрукти і поставити в холодильник на 10 хв. Потім змастити кремом коржі, прикрасити за бажанням і поставити в прохолодне місце, щоб торт просочився.


Торт вийшов дуже смачний. З'їли в той ж вечір. 
Вечір з нагоди мого дня народження, тому похвалюся листівкою, яку мені подарувала коліжанка. Вона зробила її сама.


16 коментарів:

  1. Планую завтра скористатись Вашим рецептом:))

    ВідповістиВидалити
  2. Уляна, напишіть чи вам сподобався торт :)

    ВідповістиВидалити
  3. Довго думала його пекти і все-таки нашвидкоруч скористалась іншим вашим рецептом. Пиріг з яблуками 2, здається так. Дуже класний! І дуже швидко та легко готується! Чудовий варіант на той випадок, коли гості прийшли несподівано:)А цей торт ще обов"язково спробую спекти!

    ВідповістиВидалити
  4. Сьогодні спекла такий торт,вийшло перший раз непогано,тільки крем зробити було трохи важко,получився не дуже густий,а так не погано!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Напишіть, що саме в кремі було найважче зробити? Я розпишу детальніше той момент. А стосовно густини крему - повинна бути домашня сметана, вона густа і добре збивається + додати желатин, все як у рецепті.

    ВідповістиВидалити
  6. з нагоди дня народження синочка обовязково спробую ваш рецепт, думаю діткам він сподобається

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. діти люблять цей торт. крім того зараз сезон ягід, ви можете дати малину, чорницю.

      Видалити
  7. я пекла торт але тісто було з комочками

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Треба було трошки довше збивати тісто міксером, щоб усі комочки розбилися і тісто було однорідне.

      Видалити
  8. А якщо форма не силіконова, то чим краще змастити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Змастити маслом і посипати борошном, залишки борошна витрусити. Або застелити пергаментним папером.

      Видалити
  9. А до бісквіта порошку до печива не потрібно?нічого такого?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я ніколи не даю до бісквітного тіста порошок до печива чи будь-який інший розпушувач. Тісто виростає і не падає за рахунок добре збитих білків.

      Видалити