суботу, березня 26

Кошички з простою начинкою

Приготувала сьогодні ось такі кошички з листкового (слоєного) тіста з дуже простою начинкою.


На 6 кошичків я взяла таку кількість продуктів:

  • 250 г дріжджового листкового тіста
  • 1 цибулина
  • 6 печериць
  • 1/2 скл. цвітної капусти
  • 1 велике яйце
  • 2 ст.л. домашньої сметани

Тісто найкраще брати не просте листкове, а дріжджове листкове, і звичайно те, яке ви вже купували і якістю задоволені. 

Підтушковуємо на маслі 1 цибулину. Відварюємо цвітну капусту. Нарізаємо пластинками печериці. Змішуємо яйце з сметаною, солимо, перчимо.

Вирізаємо з тіста круги і викладаємо їх у форми. Я викладала у силіконові форми для мафінів. Але можна взяти будь-які, головне, щоб з них було зручно виймати спечені кошички.
На тісто кладемо підтушковану цибулю, потім цвітну капусту і печериці, заливаємо збитим яйцем зі сметаною. Печемо у попередньо нагрітій до 200 гр духовці до готовності (навіть не мала як подивитися на годинник і засікти час, бо паралельно готувала бисквітний торт з сметанковим кремом, який обіцяю виставити завтра :))

Кошички вийшли дуже смачні та ароматні. Звичайно начинку можна змінювати за своїм смаком, експериментувати. Одним словом - мені сподобалося. Завтра обов'язково повторю!


2 коментарі:

  1. Я написала в тексті "завтра повторю", а вийшло так, що я робила ці кошички три дні підряд :))) так вони мені сподобалися :)
    зараз роблю перерву, бо тісто закінчилося

    ВідповістиВидалити
  2. Кошички - пальчики оближиш!
    Такої смакоти я, напевно, ще ніколи не їла. Особливо коли теплі.А начинка не проста, а неймовірна!

    ВідповістиВидалити