четвер, січня 2

Випічка з книги Ірини Чадєєвої "Пироговедение"




Мої домашні дуже люблять випічку з шоколадом, тому на днях я їх потішила баскським пирогом з шоколадом та вишнею та бісквітом на білках з абрикосовим джемом та шоколадом. Обидва рецепти з нової книги Ірини Чадєєвої "Пироговедение".

Найбільший плюс в тому, що рецепти з книги дуже точні - вага продуктів та час випічки перевірені автором неодноразово, тому готовий виріб має вдатися обов'язково. В мене бісквіт і шоколадний пиріг вийшли ідеальні, я дуже задоволена. Також в книзі детально описана техніка приготування та маленькі секрети, як от наприклад:

  • при випічці бісквіту форму не потрібно змащувати, тоді тісто прилипне до дна та стінок форми і  готовий бісквіт не опаде. Вистуджується спечений бісквіт догори дном - перевернуту форму я ставила на миску.
  • якщо тісто для баскського пирога розкачати, викласти в форму і провести зверху качалкою, то вона обріже тісто і цей прийом не дасть опасти стінкам пирога при випіканні
  • якщо розморожувати вишні в сиропі, вони залишаться повні 
Баскський пиріг дуже смачний - це поєднання ніжного шоколадного тіста, заварного крему з шоколадом та меленим мигдалем і вишень. Автор вказує, що тісто дуже м'яке і його важко розкачати, я цього не помітила, тісто не рвалося, не липнуло і легко розкачувалося. Крем заварний з додаванням шоколаду та меленого мигдалю дуже-дуже смачний. Пиріг не варто залишати на кілька днів у холодильнику, бо крем сильно загусне. Його варто пекти на якесь свято і з'їсти одразу.



Бісквіт легко і швидко печеться, має дуже цікавий смак, виходить пружний, пишний і такий ніби-то "мокрий". Секрет в тому, що в рецепті яєчні білки, без жовтків. Готовий бісквіт не опав, виглядав точно такий як на картинці. Я змастила його розігрітим абрикосовим джемом та поливкою з шоколаду та масла.
Буду повторювати його неодноразово, з шоколадом взимку, з ягодами влітку.


Що ще є в книзі Ірини Чадєєвої "Пироговедение": спочатку йде корисна інформація про продукти для випічки, кондитерський інвентар. Рецепти згруповані по тематичних розділах: майже по ГОСТу (торт Пташине молоко, зефір, торт Прага), кекси (морквяний, пряничний, карамельний, різдвяний), торти, шоколад, пироги та ще дещо (сюди входять рецепти морозива, шербетів, дрібного печива).

Мене дуже надихнув розділ з тортами, я навіть спеціально купила малу тортівницю діаметром 20 см, бо рецепти розраховані на неї. Обов'язково спробую спекти на свята лимонний торт з маком та сирним кремом, шоколадно-апельсиновий торт з шоколадним кремом. Та найбільше мене заінтригував пиріг з карамелізованими яблуками та вареним згущеним молоком, мені здається він має вийти дуже смачний.

Книга має гарну м'яку обкладинку, якісний папір та друк. Ось кілька розворотів.







Плюси книги для мене в точних рецептах, деякі з них буду повторювати неодноразово, бо припали до смаку мені та домашнім, та гарному оформленні, таку книгу приємно брати до рук, перечитувати, дарувати.
Мінус книги для мене у тому, що рецептів небагато, лише 60 штук.



4 коментарі: