пʼятницю, квітня 1

Простий рецепт сирників


Пропоную багаторазово випробуваний рецепт сирників:

  • 250 г сиру домашнього
  • 1 велике яйце
  • 2 ст.л. цукру
  • 1 ч.л. ванільного цукру
  • 2 ст.л. з гіркою борошна
Змішати до однорідної маси всі інгредієнти. Сформувати 7 кульок, злегка запанірувати їх у борошні, розплескати і обсмажити на олії.
Посипати цукровою пудрою і подати зі сметаною. Смачного!


Сирники за ось цим рецептом виходять дуже м'які, ніжні, в міру солодкі, а головне не забиті борошном. 

Я коли готую сирники завжди згадую свою колишню співробітницю Іру. Ми з нею ходили разом обідати в одне кафе і одного разу замовили сирники. Вони були препогані, сир не відчувався, саме борошно. Після цього випадку ми не замовляли в них сирники, але Іра кожного разу! їх запитувала: "А у ваших сирниках сьогодні сир є?", чим доводила їх до сказу. От така історія.

Обіцяю, якщо приготуєте сирники за цим рецептом, то таких питань не виникне :))

109 коментарів:

  1. дякую..тепер з цим рецептом я фест господинька =)) правда я все скидаю в комбайн, а потім додаю родзинки і на 30 хв у холодильник (десь так вичитала, то як мавпа так і роблю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А,я-ще тепленькі, поливаю малиною в сиропі, або полуницею.Смакота!

      Видалити
    2. начиталася, не хотіла їсти, тепер піду бігом смажити))

      Видалити
  2. дякую за рецепт ! сирники супер!

    ВідповістиВидалити
  3. Відповіді
    1. це мають на увазі ложку муки з гіркою - тіпа з чубком муки

      Видалити
  4. це не гірке борошно, а столова ложка з гіркою. читайте уважніше :)

    ВідповістиВидалити
  5. "гірка" - это всмысле гора )

    ВідповістиВидалити
  6. Так. Скільки вам вдасться зачерпнути столовою ложкою - це і буде з гіркою )

    ВідповістиВидалити
  7. дякую за рецепт нормальний!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. справді смачно. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую за рецепт! Вперше по-людськи вийшли сирники :) І справді борошно зовсім не відчувається.

    ВідповістиВидалити
  10. А я борошна зовсім не даю...я заміняю його манкою(крупою), і обкачую також в манці. Спробуйте та відпишіться :)

    ВідповістиВидалити
  11. дякую за пораду, треба буде спробувати.

    ВідповістиВидалити
  12. сирники зразу чомусь стали чорні в середені сирі а зверху горілі

    ВідповістиВидалити
  13. наступного разу менший газ зробите.
    треба смажити на помірному вогні, тоді вони добре проготуються всередині і не згорять.

    ВідповістиВидалити
  14. можна відтиснути, якщо сир дуже мокрий.

    ВідповістиВидалити
  15. Дуже смачненькі :)
    Дякуємо за рецептик!
    Ми ще додали трішки тертої цедри лимона :)
    Теж дуже смачно.

    ВідповістиВидалити
  16. Дуже смачні сирники, вийшли як на картинці!

    ВідповістиВидалити
  17. зараз буду готувати))) дуже простий рецепт без всіляких екзотичних інгредаєндів.... бо переважно в інтернеті повно рецептів типу "37 грамів свіжовикопаного тертого коріння аметису, 24 грами подрібнених зміїних лапок, та рівно 2 з четвертиною щіпки меленої вербени, настояної на ромашковій корі вісім з половиною років".... а тут все просто і зрозуміло) мусить вийти смачно) ДЯКУЮ)))

    ВідповістиВидалити
  18. Додала ще родзинок. Ну дуууже смачно. Дякую за рецептик.

    ВідповістиВидалити
  19. Вперше вийшли сирники!!! Діти злопали всі, аж тарілку влизали, дякую )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На здоров'я! Яке то щастя, як діти добре їдять і ще добавки просять :)

      Видалити
  20. Дякую за рецепт! Сирники суперові!!!! Я ще трошки додала соди і такі пухнасті))))))

    ВідповістиВидалити
  21. Готовили уже декілька раз, просто і дуже смачно! Щиро вдячні за рецепт! :-)

    ВідповістиВидалити
  22. Мій улюблений рецепт! Дякую)

    ВідповістиВидалити
  23. Цей рецепт дуже схожий на мій улюблений, проте я додаю тільки жовток. Так сирники ще ніжніші виходять. І борошна трохи менше йде, і тісто до рук не липне, коли формую кульки. А обсмажую я не на олії, а на вершковому маслі на малесенькому вогні до утворення золотої скоринки. А потім допікаю в духовці 5-7 хв. за температури 180*. Аромат від них просто фантастичний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анна, дякую за ваш варіант, треба буде спробувати.

      Видалити
  24. Дякую за рецепт, добре смакувало мені і сину. Це мій перший досвід і він вдався!) Наталя.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталя, приємно, що вам сподобалося. Готуйте на здоров'я! Мій син доречі теж любить сирники, але тільки политі медом.

      Видалити
  25. Дякую за рецепт, вперше готовила сирники і вийшло з першого разу, і чоловіку теж сподобалися, з домашньою сметанкою або медом разом з тарілкою можна з'їсти.

    ВідповістиВидалити
  26. Дуже,ну дуже смачні сирники ! Дякую за гарний рецепт)Юра

    ВідповістиВидалити
  27. А якщо не має змоги дістати домашнього сиру, то магазинний підійде чи ні?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Підійде звичайно, але це має бути справді добрий сир.

      Видалити
  28. Супер свiжi сир та яэчка з ринку. З села. Й неперевершена страва готова!!!

    ВідповістиВидалити
  29. Просто бомба. Об'івся ними. Класс.

    ВідповістиВидалити
  30. Вийшли супер, відчуваю чоловіку не дістанеться, адже я вже їх доїдаю)))

    ВідповістиВидалити
  31. суперовий рецепт дякую вам)))(Настя)

    ВідповістиВидалити
  32. щиро вдячна,мій синочок і чоловік дуже задоволені)

    ВідповістиВидалити
  33. Дякую! смакотявка :)))

    ВідповістиВидалити
  34. Заінтригували. Сьогодні попробую.

    ВідповістиВидалити
  35. Вельми вдячна за рецептик) Такий простий, що мені вдалося зготувати навіть в гуртожитку. А смачний...ммм...пальчики оближеш) Дякую.

    ВідповістиВидалити
  36. Дуже дякую за рецепт
    Мій синочок посмакував сирнички з великим задоволенням

    ВідповістиВидалити
  37. Найсмачніші сирники!!! Дякую за рецепт!!! 👍😋

    ВідповістиВидалити
  38. Вперше робила сирнички - вийшли супер. А головне швидко, в блендері все змішала і на сковорідку. Мякенькі такі)

    ВідповістиВидалити
  39. І я дякую!Сиру у мене було більше, ніж в рецепті, а яйце лише одне...То я додала сметани=)Дуже смачно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Супер господиня! Вмієте вийти з ситуації! Люблю таких!

      Видалити
  40. Зараз буду готувати. Щоб у ліжко, із кавою принести смаколиків) приємний обов'язок вихідного дня))

    ВідповістиВидалити
  41. Дякую за рецепт!!! Дуже смачно)))

    ВідповістиВидалити
  42. Дуже дякую за рецепт.. вийшло смачно!)

    ВідповістиВидалити
  43. Сьогодні і я спробувала приготувати сирники по вашому рецепту. Вийшли смачні!

    ВідповістиВидалити
  44. З третього разу вийшло)))

    ВідповістиВидалити
  45. А я так як у рецепті тільки все на 4 помножила і вся сімя сита

    ВідповістиВидалити
  46. Дуже дякую за рецепт дуже смачно

    ВідповістиВидалити
  47. Дуже класні вийшли )дякую за рецепт

    ВідповістиВидалити
  48. Дуже смачні вийшли сирники нарешті... Дуже дякую за рецепт!!!

    ВідповістиВидалити
  49. Але смачнющі вийшли сирнички (вперше за цим рецептом, вдруге в житті...), ледь язик не проковтнула! М-мммм-ням))))

    ВідповістиВидалити
  50. Щир дякую за рецепт! Дуже смачненькі сирники!

    ВідповістиВидалити
  51. Дуже класні сирники моїм діткам нравиться!!!

    ВідповістиВидалити
  52. дуже смачно. Я зробила з ізюмом, то взагалі супер

    ВідповістиВидалити
  53. Дякую за рецепт я ніколи не могла вгадати з кількістю борошна, а завдяки вашому рецепту сирники супер!

    ВідповістиВидалити
  54. Дякую,репецепт СУПЕР,я вже в п'яте за ним готую. Вся сім'я смакує з задоволенням.Такі ніжні)))))

    ВідповістиВидалити
  55. Дякую за рецепт!!! Спробуйте всі,не пожалієте! Дуже ніжні)

    ВідповістиВидалити