понеділок, лютого 21

Простий рецепт особливого капусняка

Я називаю цей капусняк ціджений.У чому особливість рецепту? Готуємо капусняк з квасолею, а потім перетираємо її разом з картоплею. Такий капусняк готувала ще моя бабця, а можливо і її бабця теж. Він дуже смачний, ситний, і я би сказала такий зимовий. Отже, простий рецепт цідженого капусняка:
На 6 великих порцій беру:

  • склянку сухої червоної квасолі 
  • 400 г квашеної капусти
  • 8 середніх картоплин
З вечора замочую квасолю. Відтискаю і дрібно нарізаю квашену капусту, не промиваю її. Окремо відварюю квасолю до готовності, кілька разів змінюючи воду. Чищу картоплю і цілою кладу в каструлю разом з капустою, заливаю води стільки, щоб покрити овочі на 4см, підсолюю та варю до готовності картоплі (коли готова картопля, то готова і капуста!). Перетираю через дуршлаг або просто розминаю картоплю і квасолю, змішую з відваром і капустою до потрібної консистенції. 

4 коментарі:

  1. Особливо, якщо додати до цідженого капусняка смачні канапки з свіжого домашнього хліба+домашня шинка :)

    ВідповістиВидалити
  2. Моя баба такий готувала, я теж вчуся його варити, щоб внукам передати :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже люблю цей капусняк. Його теж моя баба готувала.

      Видалити
  3. Доброго дня! Я називаю цю улюблену зупку Підбивана капуста. Варю на свинних ребрах.Червону фасолю варю окремо (весб час підливаючи холодну воду). Коли фасоля майже готова, то додаю сиру бульбу і варю разом до готовності. Потім мну як на пюре, пізніше перетираю через сито( паццьорки від фасолі не викидую, кладу в зупку)Зажарюю цибулькою з шкварочками і додаю до сковорідки 200-250 грам сметани. Ох і смачна зупка!!! Можна істи і холодною!

    ВідповістиВидалити