вівторок, лютого 22

Вівсянички

Це печиво дуже просто готувати! Воно смачне і дуже подобається дітям.
Отже, печемо Вівсянички
Необхідно:
  • 300 г вівсяних пластівців 
  • 100 г вершкового масла
  • 1 скл цукру
  • 3 яйця
  • 2 ст.л.борошна
  • 0,5 ч.л. порошку до печива
  • сік половини лимона
Розтопити на маленькому вогні масло і вимішати з пластівцями, залишити на годину. Потім збити жовтки з цукром, додати сік половини лимона, борошно, порошок до печива і обережно вимішати з пластівцями та збитими білками (мені зручніше половину цукру збити з жовтками, а другу половину з білками). Накладати тісто чайною ложкою на пергаментний папір і пекти у попередньо нагрітій до 200гр. духовці до зарум'янення, приблизно хвилин 15-20.
В мене виходить 24 печенька, такого розміру як на фото. Смачного!

7 коментарів:

  1. Оленка! Мені дуже цікаво було почитати твої рецепти! Дійсно прості, и чи смачні, то перевірю скоро - зроблю вівсянички :) Але то жарт :) Я знаю, що ти готуєш вишукано і смачно!

    ВідповістиВидалити
  2. Галю, дякую за комплімент. Приготуєш, висилай фото :)

    ВідповістиВидалити
  3. Пекла вчора. Дуже смачне печиво

    ВідповістиВидалити
  4. Здається, щось у мене пішло не так. Тісто рідкувате, я навіть 10 хв. чекала, надіючись, що вівсянка втягне зайву вологу. Як тільки виклала печиво для випікання, то зразу розтеклося. Що можете порадити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Маріє, раджу дуже добре збити білки і жовтки, щоб вони не розтікалися, тоді тісто не вийде рідке.

      Видалити