пʼятницю, липня 20

Найсмачніша зупа-пюре з кабачків


Це справді найсмачніша зупа, яку я готувала останнім часом!!! В голові не вкладається, але це справді так!

От здавалося би ну що такого можна приготувати з кабачків, щоб реально вразило? Різні запіканки - смачні, ситні, але я їх не готую, так само як і  рагу овочеве не готую (знаю, що корисно, але мені зовсім не смачно). Ікра кабачкова смачна, кабачки смажені плястерками теж добрі, оладки з кабачків  чесно кажучи на любителя. А душа просить свята :) От якраз зупа з кабачків, як виявилося, і є тим святом :)

На каструлю 3л:

  • 4 великі картоплини
  • 3 молоденькі кабачки 
  • 1 цибулина
  • 1 головка часнику (так, ціла головка, не менше)
  • 2-3 ст.л. домашньої сметани або 200мл вершків
  • олія, сіль, перець
Кабачки в мене були невеликі, без насіння, з тонкою шкіркою.
Картоплю почистити, нарізати кубиками, кабачок теж нарізати кубиками. Висипати в каструлю, додати 2 л води, довести до кипіння, посолити, зняти піну і варити на маленькому вогні 15хв.

Часник та цибулю порізати дрібними кубиками, обсмажити на олії на маленькому вогні, пильнувати, щоб не пригоріло, а лише обсмажилося до золотистого кольору. Додати засмажку у каструлю за 5 хв до закінчення варіння. І одразу ж додати домашню сметану (або вершки). 

Готову зупу зняти з вогню, зробити з неї пюре і одразу подавати. Дуже смачно з підсушеними грінками.

P.S. Мій чоловік взагалі не признає кабачків, а цю зупу дуже хвалив, казав: "Нащо кабачки смажать, якщо можна таку добру зупу зварити."
 
P.P.S. Емоції від такого вдалого результату мене переповнювали і я щедро ними ділилася з тим, кого зустріла вчора ввечері. Чи треба говорити, що мені ніхто не повірив, що це може бути смачно? І чи треба говорити, що реакція більшості була "Та де то таке варити? Хто то буде їсти."
Тому я закликаю подивитися трошки ширше на речі, відкинути стереотипи і буде вам свято.

18 коментарів:

  1. файна зупа, дякую за рецепт:)

    ВідповістиВидалити
  2. На здоров'я :) зупа справді дуже файна, я вже котрий раз її повторюю.

    ВідповістиВидалити
  3. Ви знаєте, цей супчик багато чого вартий!
    Чесно кажучи, взялася його готувати тільки тому, що треба було з'їсти чогось рідкого, але зовсім не було бажання щось "виварювати".
    Рузультат мене дуже приємно вразив - СМАКОТА! Всім рекомендую, хоч задля інтересу :) Спробуйте і не пожалієте!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Марія, погоджуюся з вами на 100%. Дуже смачно і дуже просто готувати. От всім, кого знаю, про це розповідаю та агітую приготувати :)

    ВідповістиВидалити
  5. після таких відгуків і я спробувала - дякую за рецептик! вийшло справді смачно!

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже смачна зупа) Спасибі за рецепт!

    ВідповістиВидалити
  7. На здоров'я! Дуже тішуся, що вам сподобався рецепт :)

    ВідповістиВидалити
  8. Мушу визнати, що я дуже полюбила цей супчик, тепер почала навіть його брати в якості обіду на роботу. Але для того, щоб він був трошки ситнішим, ще додаю одне дрібно порізане куряче філе. Часнику я кидаю трошки менше, ніж вказано в рецепті (ну не люблю я його), а також посипаю готову страву сумішшю із сушеного листя петрушки і селери. Результат - фантастика!
    Дуже дякую за таку смачну ідею!!!

    ВідповістиВидалити
  9. На здоров'я, Марія!
    Дуже цікаво ви його змінили, дякую вам за ідею, треба буде і собі спробувати ваш спосіб :)

    ВідповістиВидалити
  10. Оскільки я з Вашого блогу "позичила" досить багато рецептів, то вважаю своїм обов'язком поділитися новим відкриттям на базі вищеописаного супу :). Отже, сьогодні я варила суп-пюре із гарбуза з курячим філе, все решта - як у рецепті. Вийшло дуже смачно та оригінально, рекомендую!;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марія, дякую за смачні ідеї :)
      Я маю багато планів на гарбуз - мафіни, хліб, пряники, тепер ще й цей варіант зупи, але самого гарбуза поки що не маю :)

      Видалити
  11. Підскажіть будь ласка за допомогою чого зробити пюре?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я роблю блендером, таким, що занурюється у каструлю. Можна використати кухонний комбайн, у якому є чаша і ніж, а можна просто взяти картоплем'ялку і добре потовкти.

      Видалити
  12. Дуууже смачна зупа. Моя донька тричі просила добавки. Це рекорд! А чоловік, якби я йому не сказала, не здогадався б, що це з кабачків.Але смачно, - сказав він, хоча кабачків взагалі-то не любить. Спасибі за рецепт!

    ВідповістиВидалити
  13. Зупка суперова! варила вже кілька раз. а ще м’яска підсмаженого і сиру туди потерла. Мій чоловік у захваті.
    Якщо шукаю рецепт, то спочатку звертаюсь до Вашого блогу.
    Дякую.

    ВідповістиВидалити