суботу, березня 17

Що я люблю



Я дуже люблю свої керамічні сковорідки фірми Bialetti. В них гладка керамічна поверхня, стійка до подряпин, стирання і високих температур. До того ж керамічне покриття екологічно чисте.
Ось тут їх сайт http://www.bialetti.it/it/catalogue/scheda.asp?id_cat=288

Сковорідкою з чорної лінії CERAMIC OK - BLACK LINE користуюся приблизно піврокуВона більшого діаметру і з товстими стінками та дном, тому на ній добре смажити картоплю, деруни, відбивні, рибу, а також готувати різні соуси до макаронів.


Сковорідки з синьої лінії купила нещодавно, але використовую їх щодня. Вони тонші за чорну, тому ідеальні для яєчні, налисників, засмажок, і коли треба щось дитині швидко зготувати. 

І ще одна їх властивість - вони прекрасно миються. Стільки разів вже їх використовувала, а поверхня як нова.

Кераміка рулить! З того часу, як вони з'явилися, я своїми сковорідками з тефлоновим покриттям жодного разу не користувалася.

Якісне гарне начиння викликає залежність (с).

2 коментарі:

  1. ці я купила в Італії.

    перед тим переглянула пропозицію по керамічних сковорідках у Львові: у всіх магазинах продавці наголошували, що у продажі є просто пофарбовані емаллю сковорідки (160-360 грн) і є справжня кераміка (від 360 грн). Зовні вони нічим не відрізняються, бренди добре відомі, є напис "екокераміка", тільки різна ціна.

    я вагалася, боялася купити емаль. потім з'явилася можливість купити італійські марки MONETA і BIALETTI. в результаті я отримала справжні керамічні сковорідки за ціну, нижчу ніж пропонують в наших магазинах.

    ВідповістиВидалити