пʼятницю, березня 23

М'ясо по-французськи

Люблю м'ясо по-французськи за те, що його дуже легко і просто готувати: треба викласти продукти у форму для запікання і відправити в духовку. М'ясо виходить завжди дуже смачне і ароматне.

Для приготування м'яса по-французьки я беру свинину, нарізаю шматочками товщиною 8-10 мм і не відбиваю. Викладаю м'ясо у змащену форму для запікання, поперчу його, зверху кладу порізану півкільцями цибулю, солю. Найкраще взяти цибулю-порей, тому що порей при запіканні набагато смачніший та ніжніший, ніж звичайна цибуля (тут на фото звичайна цибуля, бо порею не було).


На цибулю викласти потертий сир і змастити майонезом або густими вершками з чайною ложечкою гірчиці.

Запікати при 180-200 гр приблизно 45-60 хвилин.

З м'яса під час запікання виділяється достатньо багато соку, але для мене це не проблема, тому що в результаті м'ясо ніколи не виходило жорстке як підошва (бо я його не відбиваю), а одержаним соком я поливаю свій улюблений гарнір до м'яса по-французьки :)

Ну і звичайно, рецепт має купу варіантів, залежно від ваших вподобань і продуктів в холодильнику.
Смачного. І готуйте прості рецепти, не заморочуйтеся :) на вулиці така гарна погода!

8 коментарів:

  1. я кладу ще плястерок помідора на цибулю. а з пореєм требаспробувати...якраз маю цілу грядку ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я пробувала і так, і так. На мій смак з помідором виходить кислувато-мокрувате м'ясо, а з пореєм воно більш ніжне і таке без претензій :)
      Ну але то моя суб'єктивна думка. Знаю люди готують навіть з ананасами, то вже називається по-гавайськи :)

      Видалити
  2. Відкрила для себе Ваш блог! Дякую дуже!!! Завтра ж почну втілювати рецепти в життя:)))))

    ВідповістиВидалити
  3. Гарний рецепт, дякую!
    І, як на мене, то набагато зручніше гарно запекти м'ясо аніж смажити купу відбивних:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Погоджуюся з Вами. Запікати і смачніше, і зручніше, і не треба мити плиту після готування :)

      Видалити
  4. Який гарній підходить до мяса по французьки?

    ВідповістиВидалити
  5. На гарнір я готую пшеничну кашу, вона дуже смачна з соком, який виділяється під час випікання м'яса.
    Можна подати з картопляним пюре чи відвареним рисом.

    ВідповістиВидалити