вівторок, червня 7

Якраз сезон для такого смаколика!


Можна сказати, що цей смаколик мій фаворит :)
Відкриваєш банку, одразу відчуваєш тонкий характерний аромат, який ні з чим не сплутати. З'їдаєш одну маленьку ложечку і ... тут навіть не смак є головним, а те, що відбувається у голові, весь калейдоскоп відчуттів.


Рожа перетерта з цукром.

Я її робила точнісінько так, як колись моя бабця, коли я приїжджала в село на канікули: пелюстки рожі змолола на м'ясорубці з дрібними вічками, додала дрібний цукор (з розрахунку 1 склянка мелених пелюсток на 2 скл. цукру). Залишити до розчинення цукру, час від часу помішувати. Потім перекласти у стерилізовану банку, закрутити кришкою та зберігати в холодильнику.

Якщо вам не подобається злегка гіркуватий смак, то білі закінчення пелюсток можна обрізати (тримаєте квітку в лівій руці і ножицями відрізаєте закінчення разом з плодоніжкою).

Використовують як начинку для пампухів, печива, а також у лікувальних цілях при стоматиті. Мені допомагає піднімати настрій і вірити в те, що всі бажання здійснюються :)

5 коментарів:

  1. погоджуюсь... смак дитинства :)

    ВідповістиВидалити
  2. а які добрі рогалики з рожею..ммм =) дійсно. смак дитинства

    ВідповістиВидалити
  3. Автентичний рецепт передбачає перетирання пелюстків рожі з цукром в макітрі! І,до речі,не даремно!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Юстя, автентичні рецепти в інших блогах. Тут рецепти авторські, тобто мої.

    ВідповістиВидалити
  5. Ми також завжди заготовляли таке варення, але для збереження яскравого кольору додавали кілька кристалів лимонної кислоти

    ВідповістиВидалити