понеділок, квітня 18

Пиріжки з дріжджового тіста


Моя дитина дуже любить пиріжки, булочки, хліб, тому я часто печу. От сьогодні, наприклад, варила капусняк і вирішила спекти швидкі пиріжки. Часу було небагато, але я справилася.

Необхідні інгредієнти:
  • 125 мл молока (пів склянки)
  • 60 г масла
  • 20 г дріжджів
  • 1 яйце
  • 1 ч.л. цукру
  •  0,5 ч.л. солі
  • борошно
 Масло розтопити, додати молоко і прогріти до температури 40гр (щоб було добре тепле, але не гаряче), розчинити дріжджі, сіль, цукор. Додати яйце, просіяне борошно і замісити некруте тісто.

Я давала борошно "на око" до моменту, коли тісто перестало прилипати до рук та стільниці, потім ще місила його 5 хв.

Як я вже писала, часу в мене було обмаль, тому я одразу почала формувати пиріжки і викладати їх на деко, застелене пергаментним папером. Але якщо у вас є достаньо часу, то можна дати тісту підійти у теплому місці 30-40 хв, пиріжки від цього будуть тільки смачніші.

Начинка будь-яка на ваш смак, варіанти є тут Начинка для пиріжків.

Потім залишила пиріжки на деку підходити 20хв, яйцем зверху не змащувала, і пекла при температурі 200 гр у попередньо розігрітій духовці 15 хв.

Смачного!

Немає коментарів:

Дописати коментар