вівторок, квітня 19

Пляцок з вишнями



Цей рецепт я прочитала у книзі Юлії Висоцької. Коли випробувала його, то залишилася дуже задоволена результатом.
Готувати такий пляцок з вишнями дуже просто і виходить він смачнезний! Тому я вам його і рекомендую :)

Необхідні інгредієнти:
  • 180 г масла
  • 1 неповна скл. цукру
  • 3 яйця
  • 1 + 1/3 скл.борошна
  • 1 ч.л. порошку до печива
  • 400 г вишень без кісточки
У комбайні або міксером розтерти м'яке масло з цукром до однорідної маси та збільшення в об'ємі. Потім по одному ввести яйця і продовжувати розтирати. Додати просіяне борошно та порошок до печива. Вилити тісто у  змащену тортівницю, зверху розкласти вишні, злегка вдавити їх у тісто.

Вишні можуть бути свіжі або заморожені. Не варто використовувати вишні у власному соці, тому що вони солодкі, а родзинка цього пляцка у поєднанні солодкого тіста з кислуватими вишнями. На фото вишні на тісті ще до моменту занурення у нього.



Пекти 50-60 хв при 190 гр. у попередньо розігрітій духовці.

Спечений пляцок.


Гарячий пляцок щедро посипати цукровою пудрою.



 Дуже смакує з чорним чаєм.  Смачного!


6 коментарів:

  1. Дякую за рецептик!Дуже смачний пляцок)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На здоров'я! Я теж цей пляцок дуже люблю. Завжди виходить і просто готувати.

      Видалити
  2. Моя дитина (правда, вже студентка) дуже любить страви з вишнею, особливо пляцки. Обов'язково спечу їй цей пляцок. А,взагалі,всі ваші рецепти дуже смачні(хоча, на жаль, пекла тільки ваші рогалики з вишнями-супер,а на інше все бракує часу).На ваші прості рецепти "наткнулася" зовсім недавно. Всі вони дуже класні та прості в приготуванні. Дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталю, на здоров'я! Спробуйте спекти супер-шоколадні брауні, рецепт простий, готувати швидко, а результат неперевершений. http://prostirecepty.blogspot.com/2013/04/blog-post.html

      Видалити