понеділок, березня 14

Як додати коментар у Блоггері (Blogger)


Сьогодні напишу про те, як додати коментар у блог на Blogger.

Я впевнена, що багато користувачів інтернету вміють це робити, але є ще більше людей, які тільки почали читати блоги і не знають всіх нюансів, стикаються з проблемами при надсиланні коментарів і просто не мають часу, щоб з тим розібратися (наглядний приклад - мій чоловік, постійний дегустатор простих рецептів :))). Тому я пропоную інструкцію по кроках з картинками.

Інструкція під катом, тиснемо Детальніше:




Наперед скажу наступне стосовно профілів:
  • якщо у вас є відкрита скринька на Gmail, то вибираємо обліковий запис Google
  • якщо є відкритий блог на LJ, WP і т.д., вибираємо відповідний профіль
  • якщо є власний сайт, вводимо його адресу URL

Ми ж розглянемо такий варіант - додавання коментаря від імені людини, яка нічого вищевказаного не має.

Отже, я прочитала пост і хочу його прокоментувати, але не як Анонім, а від свого імені.
Натискаю коментарі, які знаходяться під постом (в мене вони оранжевого кольору), і з'являється така картинка:




Пишу коментар, потім натискаю Коментувати як і з'являється вибір варіантів (профілів)




Вибираю Ім'я/URL. Пишу своє ім'я, а поле URL не заповнюю. Тисну Продовжити





Потім натискаю Дописати коментар і Blogger пропонує перевірку слів. 





Треба ввести слово і знову натиснути Дописати коментар. Все, коментар опубліковано










Немає коментарів:

Дописати коментар