вівторок, березня 22

Пиріг з сирного тіста


Пекла пиріг з сирного тіста. Вийшов дуже смачний, тому ділюся рецептом :)

Простий рецепт сирного тіста
  • 300 г домашнього сиру
  • 80 г масла
  • 1 яйце
  • сіль, перець
  •  кмин (можна не давати, але з ним ароматніше)
  • 1 ч.л. порошку до печива (можна не давати)
  • 2-3 скл. борошна
Розтерти сир з маслом, посолити, поперчити, додати яйце і кмин, розмішати. Поступово додавати просіяне борошно і порошок до печива, замісити м'яке тісто. Воно має трохи липнути до рук, тому форму необхідно застелити пергаментним папером і вже тоді розподілити тісто. 

Поставити форму у попередньо нагріту до 210 гр. духовку на 7 хв, щоб воно трохи схопилося і підросло. Тим часом приготувати начинку і заливку. 

Начинка в мене була така: 1 середню цибулину порізала тонкими півкільцями і 10 печериць порізала пластинками.
Для заливки на круглу форму діаметром 26 см я взяла 1 велике яйце +  2ст.л.жирної домашньої сметани, сіль, перець.

Викласти начинку і заливку на тісто і допекти при 200 гр ще 10-15 хв, щоб зарум'янилися краї. Заливка рівномірно розподілиться по тісту в процесі допікання, її не повинно бути багато, щоб пиріг добре пропікся.








Мені він смакує гарячим, щойно з духовки. Але думаю холодний теж добрий. 

Я пробувала його пекти з начинкою з ковбаси, помідорів і болгарського перцю, посипала тертим твердим сиром - було смачно, але цей варіант з грибами і заливкою мені набагато більше подобається. Тут відчувається смак цього сирного тіста, відтінений дуже простою начинкою. 

Експериментуйте. І смачного! 


2 коментарі:

  1. Вчора пекла пиріг, смачно))))Але заливки в мене получилося забагато ( сметани забагато дала) і коли пиріг спікся повнинна була почекати коли застигне.Бо гарячий був такий "рідкуватий".Але коли застиг, то все супер, порізався і з"ївся в один мах))).Буду пекти ще, але вже сметани дам менше.В мене просто форма 28 см, тому я подумала шо сметани дам 3 ложки, а не потрібно було.А в загальному дуже смачно.Особистом мені " пішло" під квашений огірок)))

    ВідповістиВидалити
  2. Під квашений огірок - то сила!!!
    Коли я розподіляла заливку по тісту, то так виглядало ніби-то її замало, але в процесі випічки вона розтеклася і добре пропеклася, на смак було таке, як ніжний омлет.

    ВідповістиВидалити