понеділок, грудня 26

Заохочую усіх пекти пряники!



Заохочую усіх пекти пряники! Це створить вам святковий настрій, адже вони такі ароматні! Розмалюйте їх цукровою помадкою і ви будете мати гарні святкові подаруночки для близьких людей. Пряники швидка і проста випічка, до чаю і кави, як прикраса на ялинку - тільки не забудьте зробити перед випіканням трубочкою дірку для стрічки.

Як видно з фото, ми печемо пряники одночасно виконуючи основну роботу :)

Рецепт пряників від Дарії Цвек, за яким я печу кожного року, ви знайдете за цим посиланням


4 коментарі:

  1. Дякую, що нагадали про цей рецепт та чудову книжку п. Цвек! Мої малі майже півдня прикрашали пряники і залишилися дуже задоволені як самим процесом, так і результатом. До речі, оскільки помадка готується на сирих білках, я завжди кладу вже прикрашені пряники в духовку буквально на 1 хв. для дезінфекції. Ще маю до Вас питання про святкову випічку. Поділіться, будь ласка, тим, як Ви печете пампухи на святвечір? Відповідного рецепту на Вашому блозі я не знайшла.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ось за цим посиланням рецепт пампухів
      http://prostirecepty.blogspot.com/2011/03/blog-post_2193.html
      Доречі, за минулий тиждень його переглянули 52тисячі разів! Голова йде обертом )))

      Видалити
    2. Красно дякую! А про відеоблог Ви не думали? Він би теж був дуууже популярним :)

      Видалити
    3. Це не на часі зараз ))) Я маю основну роботу, яка вимагає багато зусиль і часу.

      Видалити