четвер, жовтня 6

Баклажани запечені з сиром і помідором


Смачні запечені баклажани з помідором та улюбленим сиром. Баклажани виходять м'які та не сухі, добре смакують і в холодному, і в теплому вигляді.

Баклажани почистити від шкірки, нарізати поздовж або кружальцями товщиною 5 мм. Опустити у солену воду і залишити на 30 хв (я зверху накрила тарілкою і поставила на неї банку, щоб баклажани були повністю у соленій воді).

Духовку попередньо розігріти до температури 190 гр. Вийняти баклажани з води, дати стекти, але не відтискати. Деко з духовки змастити олією, розкласти баклажани, змастити їх легко майонезом з часником і зверху викласти кружальце помідора. Пекти 20 хв, потім викласти зверху смачний вершковий сир, який добре плавиться і не пригоряє (я брала Комо - Тенеро, він мені найбільш натуральний з українських сирів) і допекти ще 10 хв.

На фото ще є печериці, вони в мене залишилися після приготування зупи і я їх теж спекла.

Немає коментарів:

Дописати коментар