понеділок, травня 23

Курка з червоною квасолею у томатному соусі


Для приготування цієї смачної  та ситної страви я взяла курячі бедра.

  • 8 курячих бедерець
  • 1 склянка сухої червоної квасолі
  • 0,5 л помідорової пасати чи натурального помідорового соусу (читайте нижче)
  • 1 ст. л. томатної пасти
  • 8 шампіньйонів
  • сухий базилік, орегано, сіль, перець
Червону суху квасолю попередньо намочити на 6 годин, а краще на ніч. Змінити воду і поставити квасолю варитися.
Курячі бедерця помити, обсушити, посолити, поперчити та обсмажити на олії до золотистої скоринки, перекласти у форму для запікання. Зверху на бедерця викласти нарізані скибочками шампіньйони. 
У ту ж сковорідку налити помідорову пасату чи натуральний соус з помідорів, додати томатну пасту, сіль, перець та сухий базилік і орегано, довести до кипіння і залити цим соусом курячі бедерця. Накрити форму кришкою та поставити у попередньо розігріту до 200 гр. духовку. Запікати протягом 40 хв. Потім додати відварену червону квасолю, трошки відвару з квасолі та запікати ще 15-20 хв. 
Подавати щедро присипавши свіжою зеленню. Добре смакує з рисом або свіжим хлібом.

Стосовно помідорової пасати: я роблю її сама - просто подрібнюю блендером дуже стиглі помідори і проварюю до бажаної густини 20-60 хв, розливаю у стерилізовані банки і зберігаю у коморі чи підвалі. Це лише помідори, жодних спецій чи додатків. Я готую 40-50 літрів і використовую протягом зими-весни для соусів, зуп, заправок. У магазині можна купити помідорову пасату українського чи італійського виробництва.

4 коментарі:

  1. В мене запитання стосовно помідорової пасати - шкірку знімати перед подрібненням і варінням? Дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Найкраще би було протерти крізь сито частково проварені помідори, щоб звільнити їх від зерняток і шкірки, потім проварити пасату ще трохи і закрутити. Тоді вона буде така однорідна, "шовкова", дуже смачна.
      Можна зняти шкірку перед подрібненням і варінням, але тоді зернятка залишаться.
      А можна блендати як є :)
      Я роблю першим і останнім способом і використовую для різних цілей по потребі. Нариклад в цьому рецепті мені підходить помідоровий соус з шкіркою і насінням. А от зупу помідорову взимку люблю варити з такої оксамитової пасати, без шкірки і насіння.
      Це все справа смаку.

      Видалити
  2. Ви стільки часу і зусиль тратите, щоб детально все пояснити. Дякую! Ви чудова жінка і господиня! Я користуюсь ледь не половиною ваших рецептів - так що ви заочно мій кулінарний вчитель. Всього вам гарного, світлого і доброго!!!
    Катя

    ВідповістиВидалити