неділю, квітня 5

Новий простий рецепт паски. Готуємось до Великодня!


 

Я заздалегідь випробувала новий рецепт паски, щоб на свята бути впевненою, що паска вдасться. Цей рецепт я побачила на сайті Марти Стюарт і мені дуже сподобалося як вони декорували паски, але сам рецепт я переробила: скоригувала дріжджі, зменшила кількість солі, збільшила кількість цукру та підвищила температуру випікання.
Готовою паскою я дуже задоволена: вона смачна, добре випечена, не кришиться при розрізанні, має цікавий декор. Обов'язково буду пекти її перед Великоднем, лише додам родзинки.



Цей рецепт розрахований на 3 паски середнього розміру.

Для опари необхідно взяти:
  • 60 г теплої води
  • 35 г мокрих дріжджів
  • 1 ст. л. борошна
  • 1 ст. л. цукру
У теплій воді розчинити дріжджі, додати цукор та борошно, розмішати, накрити рушником і відставити на 5-10 хв. до утворення бульбашок та збільшення в об'ємі.



Для тіста (тут і далі склянка об'ємом 240 мл):
  • 1 скл. теплого молока
  • 1,5 скл. борошна
Змішати дерев'яною ложкою тепле молоко з борошном та опарою, яка підійшла, накрити рушником. Поставити тісто в тепле місце без протягів на 30 хвилини, я завжди ставлю в кухонну шафку.

Тісто через 30 хв.

  • 1 велике яйце 
  • 4 жовтки
  • 1 неповну скл. цукру
  • дрібка солі
  • ваніль
  • цедра половинки лимона
  • 50 г масла
  • 40 г олії без запаху
Яйця розмішати з цукром, сіллю, ваніллю та лимонною цедрою. Масло розтопити, додати олію.



    • 3 скл. борошна
    Просіяти борошно, додати тісто, яке підійшло, та збиті яйця, почати місити, потім додати розтоплене масло і олію. Місити тісто протягом 10 хвилин, воно повинно добре відставати від рук.
    Готове тісто покласти у велику ємність, змащену олією, також легко змастити тісто олією зверху, накрити рушником і поставити у тепле місце підходити на 2 години.



    Форми для пасок змастити зсередини маслом, обсипати борошном, залишки борошна витрясти. Беремо тісто, яке підійшло, відділяємо трохи для декору, решту розподіляємо по формах (на фото нижче я показала і описала як прикрашала паски). Паски ставимо на 1 годину у тепле місце підійти.


    Коли паски підійдуть, змащуємо їх яйцем і ставимо пектися у попередньо розігріту до 170 гр духовку на 50 хв. (я печу паски без конвекції на 1 найнижчому рівні духовки). Через 10 хв від початку випікання накриваємо паски пергаментним папером, щоб не вони пригоріли зверху.

    Виймаємо паски з духовки, акуратно проводимо ножем між формою і паскою, щоб їх можна було легко витягнути. Даємо паскам охолонути.




    З цим тістом дуже легко працювати, воно не липне до рук, достатньо м'яке. Верх паски змащуємо білком і викладаємо зроблені декори. 

    Для декору косичка: розкачуємо руками два тонких валики і скручуємо їх між собою.


    Наступний валик розкачуємо руками на довжину 15 см, приплескуємо його, має вийти такий довгий прямокутник. Гострим ножем робимо розрізи навскіс не до кінця, виходить така "ялиночка", скручуємо її і ставимо по центру паски, розрізані кінці розкладаються по боках. 


    Наступний валик розкачуємо руками на довжину 30 см, розрізаємо з двох боків на дві частини як на фото і скручуємо кожну спіраллю до середини. Робимо таких два елементи і викладаємо їх зверху на паску навхрест.


    Інші мої рецепти пасок можна побачити тут і ось тут.

    14 коментарів:

    1. Дуже гарний рецепт, а з таким декором паски виглядають особливо смачно!

      ВідповістиВидалити
    2. В розріз дуже гарна.Я шукала ось такий рецепт щоб була така в середині як в магазині.Ваші рецепти всі в закладках в телефоні особливо ваші пампухи робила на вечерю.!!!Смакота!І минулої Пасхи робила паску за іншим вашим рецептом.Вийшла смачна.Тому того року попробую цей і інший ваш рецепт.Дякую за такі гарні,толкові рецепти!Дай Бог вам здоров'я.!

      ВідповістиВидалити
      Відповіді
      1. Дякую за побажання! Якраз здоров'я мені зараз дуже треба.
        На мою думку цей рецепт паски є кращий, ніж попередні. Вона вийшла дуже смачна і гарна в розрізі, жовтава від домашніх жовтків, тісто легко міситься. Рекомендую вам її спекти!

        Видалити
    3. Скажіть будь ласочка, а дріжджі можна замінити на звичайні або сухі, чи дуже принципово щоб були мокрі? І якщо можна, то скільки потрібно грамів? Бо у нашому містечку мокрих не можу знайти. І ви просто неймовірна господинька! Я користуюсь стількома вашими рецептами! Дуже-дуже дякую!:)

      ВідповістиВидалити
      Відповіді
      1. Я звичайні дріжджі називаю мокрими :)
        А якщо маєте сухі, то для цього рецепту треба один пакетик (11г), але я сухі дріжджі ніколи не використовувала, тому не знаю яким буде результат.

        Видалити
    4. Скажіть будь-ласка, який об'єм стакана ви використовували для борошна та для рідини? Тому, що в мене мірниий стакан на 150 мл. як це вплине на рецепт?

      ВідповістиВидалити
      Відповіді
      1. У рецепті написано: тут і далі склянка об'ємом 240 мл

        Видалити
    5. В цьому році пекла паску по цьому Вашому рецепту, вийшла ДУЖЕ СМАЧНА! Дуже дякую Вам за рецепт, я робила півтори порції, в результаті вийшло 4 пасочки середнього розміру і 3 штучки зовсім малесеньких, розміром з мафін. Дякую, що ділитесь такими хорошими рецептами!

      ВідповістиВидалити
    6. Дякую за рецепт! Пекла із сухими дріжджами (пакетик у 7г на половину решти інгредієнтів), вийшло дуже добре! От тільки тісто чомусь виявилося тугішим, аніж я очікувала - може, наступного разу додам трохи менше борошна.

      ВідповістиВидалити
    7. Печу паски за Вашим цим рецептом...запах просто прекрасний) на вигляд теж око тішать, а це мій перший досвід!(взагалі перший досвід з дріжджовим тістом)Думаю на смак буде також чудова! Дякую Вам! Часто випробовую саме Ваші рецепти і все завжди вдається;)

      ВідповістиВидалити
    8. А якщо додати сметану замість олії?

      ВідповістиВидалити
      Відповіді
      1. Нащо давати сметану замість олії? Дайте просто олію :) :) :)

        Видалити