четвер, грудня 20

Бурячки з хроном


Давно хотіла написати рецепт бурЯчків (у нас роблять наголос на другий склад), але все ніяк руки не доходили :) хоча готую я бурячки досить часто: чи до шинки, чи до м'яса, чи до печеної ковбаси, чи просто на канапку покласти, вони прекрасні.

Цей рецепт буде актуальним вже зараз, тому що дуже багато свят попереду. Бурячки можна приготувати заздалегідь і поставити в холодильник, вони добре зберігаються.

Отже, приблизно на 750 мл бурячків нам потрібно:
  • 8 відварених буряків середнього розміру
  • 2 сирих кореня хрону
  • 2 ст.л. оцту
  • 3 ст.л. цукру
Буряки відварюємо, охолоджуємо, чистимо. Корінь хрону ретельно миємо, чистимо.

Я роблю бурячки в кухонному комбайні, використовую насадку для дерунів. Спочатку натираю хрін, грубі шматочки відразу відбираю і викидаю, потім натираю буряк. Перекладаю в миску, додаю цукор і оцет, ретельно перемішую. Пробую на смак, можливо чогось треба більше додати. Потім перекладаю в скляну банку і ставлю в холодне місце, щоб бурячки настоялися.

І ще, важливий нюанс, я ніколи не додаю в бурячки сіль, для мене це табу. Бурячки повинні мати кисло-солодко-гострий смак! Зазвичай ми споживаємо бурячки з достатньо соленими продуктами, як от ковбаса, шинка, запечене м'ясо; повинен бути контраст смаків, тому солі в бурячки давати не треба.

P.S. Це єдина страва, про яку я можу сказати, що смачніше, ніж я її ніхто не готує. :) :) :) Якщо хочете посперечатися :), то приготуйте свій варіант і приблизно через місяць в одній з львівських кав'ярень буде зустріч, присвячена італійській кухні, там і зустрінемося, буду пробувати ваші бурячки.   


1 коментар: