вівторок, серпня 21

Смачні ідеї останніх днів: соус з хроном до салату чи риби, яблучний компот з медом, сливовий крамбл і дуже гострий Danish Blue


Останніми днями назбиралося кілька смачних ідей, хочу з вами поділитися.

Купила в Польщі сир з голубою пліснявою Danish Blue (в Tesco він коштує 100грн/кг, у нас нижче 250грн/кг я не знаходила). Цей сир Danish Blue виготовлений з коров'ячого молока, має жирність 50% та інтенсивно гострий смак. Його багато не з'їси, він використовується як своєрідна "приправа", підкреслює смак певних страв. Особисто я дуже люблю такий інтенсивний смак, тому Danish Blue з голубих сирів мені смакує найбільше.

Добрий такий салат з використанням голубого сиру: груша твердих сортів, темний виноград, курага і голубий сир. Можна перемішати в салатнику і заправити оливковою олією, а можна просто розкласти ці продукти на великому тарелі, щоб гості самі вибирали те, що їм смакує.

Ще такий сир можна додати в гарячі макарони, добре перемішати, полити оливковою олією.
Звичайно, Danish Blue це вишуканий делікатес, так посмакувати час від часу, потішити себе.

Так... Ще я пекла сливовий крамбл за цим рецептом, замість ягід виклала половинки слив, а все решта по рецепту. Дуже нам сподобався сливовий крамбл, я навіть не встигла сфотографувати результат.

Ще я засмакувала яблучний компот підсолоджений свіжим гречаним медом, ну дуже смачно... Приблизна пропорція така: 2л яблучного компоту + 1ст.л. цукру + 1 ст.л. натурального меду. Мед я додаю, коли компот вже вистигне.

Ну і крім того дуже добрий сметанковий соус з хроном. Рецепт нижче:


Я готувала до риби на грилі такий простий соус з хроном, а він виявився таким смачним, що я його вже кілька разів повторювала з печеною картоплею та як заправку в салат з помідорами.

Для соусу:
  • натерти хрін


  •  додати сметану, дрібно нарізану зелень кропу, дрібку солі та свіжомелений перець 


  •  перемішати, спробувати на смак, якщо треба, то ще досолити, і якщо любите, то можна додати сік та цедру лимона (я не додавала лимон, бо мені не подобається ні текстура, ні смак цього соусу з лимоном )


  •  подавати цей соус доречно з рибою, відварною, смаженою чи печеною. Але особливо він мені сподобався як заправка до салату з помідорів: просто нарізати помідори і заправити цим соусом. Також добре цей соус смакує з печеною картоплею. Я впевнена, що йому можна знайти ще інші застосування :)


P.S. Доречі, вирощування помідорів різних сортів - один з найцікавіших квестів цього літа.



Немає коментарів:

Дописати коментар