пʼятницю, березня 2

Готуємо олів'є?

Приблизно щомісяця я готую олів'є. Здавалося би нічого особливого, одні й ті ж інгредієнти, рецепт, відомий нам з дитинства, але у кожного цей салат смакує по своєму. 

Щодо мене, то я даю стільки майонезу, щоб салат лише "схопився", а ще деколи для пікантності додаю дрібно-дрібно порізану цибулю. 
Одного разу на якомусь святі у коліжанки я пробувала олів'є зі свіжими огірками. Незабутній досвід, я вам скажу... :))

А ви любите олів'є? Чи любити олів'є то моветон?

Фото під катом:






6 коментарів:

  1. Рекомендую зробити салат з куркою чи м`ясом, замість ковбаси. Для цього варю куряче м`ясо з цибульою. Набагато смачніше.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за пораду. Наступного разу спробую з курячим м'ясом.

    ВідповістиВидалити
  3. Попробуйте замість ковбаси копчену рибку додати. Теж смачно:-)

    ВідповістиВидалити
  4. Треба спробувати. Буде оригінально :)

    ВідповістиВидалити
  5. Ми з чоловіком були в Іспанії і замовили салат "ен салада руса" наш олівє але з тунцем і без квашених огірків.готувала дома моїм сподобався

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А тунець консервований? Треба спробувати приготувати.

      Видалити