середу, лютого 29

Піца з картоплею та грибами і невеличке запитання




Дуже мені сподобалася піца з картоплею та шпондером. Рецепт мені підказала коліжанка, яка вже досить довго живе в Італії. Піца ситна і небанальна :) Я доречі тільки нещодавно дізналася, що піца може бути з картоплею.

Почався піст, і я спекла цю піцу, замінивши шпондер обсмаженими печерицями з цибулею, а замість бринзи поклала фету. Цього разу я замісила трошки більше тіста, тому пекла піцу 30 хв. Тісто пропеклося ідеально, результатом дуже задоволена.

Але є один нюанс, який мені не дає спокою. Він зовсім не кулінарний, а швидше соціальний.



P.S. Печериці на піцу я купувала в неділю по 20 грн/кг, а вчора у вівторок зайшла в магазин, дивлюся печериці вже по 34 грн/кг. Почався піст і ціни шалено полетіли вгору. Те саме буде з цінами на яйця, масло і м'ясо перед Великоднем.

Мені від того дуже прикро, бо я розумію, що ціна в один момент збільшилася у 1,5 рази!!! не через виробничі витрати і не через подорожчання пального чи енергоносіїв.

Чому наша держава не може регулювати необгрунтований ріст цін? Йдеться про гриби печериці, недорогий продукт, це ж не рідкісний сир чи вино, ціна на які формується по іншому принципу.

Щодо мене, то я вирішила купувати яловичину і вдосконалюватися у м'ясних стравах, думаю Церква мене пробачить.

Я знаю, що мій блог читають люди з інших країн: США, Росія, Італія, Іспанія, Канада, Німеччина, Угорщина, Великобританія
У Вас теж суттєво збільшуються ціни на прості продукти перед великими національними чи релігійними святами? 











2 коментарі:

  1. Я не з Італіїї, але скаже Вам, що це майже риторичне питання. Як є попит, чому не підняти ціну? Ділки впевнені в реалізації і диктують ціну. Якби в нашій країні люди були більш свідомі, писали би петиції у відповідні органи, але вони це тільки обговорюють між собою. Давайте з Вами створимо комітет в пошуках правди, ну як? Створимо блог, залучимо народ...

    ВідповістиВидалити
  2. Ви гарно написали. От що можу зробити я: написати скаргу у відповідні органи, а також відмовитися від купівлі по завищених цінах, тим самим зменшувати попит. Але я така людина, що не вмію залучати народ і брати участь у зборах та комітетах, тому що я не маю відповідних навиків та вмінь. Можу підтримати, можу поширити інформацію, але організатором виступити не можу.

    Я знаю, що в Україні дуже багато свідомих людей, але вони не хочуть витрачати своє здоров'я, час та енергію на боротьбу з системою!

    ВідповістиВидалити