понеділок, лютого 13

Медово-яблучний торт на день народження


Моєму сину вчора виповнилося 3 роки і я спекла йому медово-яблучний торт.
Рецепт дуже простий, інгредієнти для цього торта доступні та недорогі. І крім того медово-яблучний торт дуже смачний та швидкий у приготуванні.

Цей торт я спробувала у Городку, коли ми їздили колядувати до чоловікової сестри Оленки. Готує і випікає Оленка пречудово, рецептами ділиться, не скупиться. Найбільше мені подобається її любов до деталей та високі вимоги до результату; я намагаюся це перейняти.

Одним словом пекла я цей торт в суботу, покроково все фотографувала. Детальний рецепт та дуже багато фото дивіться нижче.

Спочатку я напишу рецепт, а потім поставлю всі фото, щоб зручніше було читати.

Медово-яблучний торт


Для тіста:

  • 3 яйця збити з 2 ст.л. цукру
  • додати 115 г розтопленого натурального меду
  • додати 1 ст.л. жирної сметани
Окремо просіяти 3 скл. борошна (450 грам) і 2 ч.л. порошку до печива, додати 150 г м'якого масла, розтерти. Потім додати яєчну суміш і замісити м'яке і легке тісто, м'якше ніж на вареники. Якщо тісто липне до рук, можна додати ще 0,5 скл. борошна.

Я пекла у прямокутній бритванці 27*23 см, тому готове тісто розділила на 4 частини. Бритванку треба змастити маслом та присипати борошном. Тісто еластичне, тому добре розкачується і розподіляється у бритванці. Пекти 13 хв при 190 гр. (корж повинен бути такий добре жовтий), але пам'ятайте, що у всіх духовки різні і ваш час може трохи відрізнятися.

Для крему:
  • збити міксером охолоджену сметану Президент 1 банка 25% + 1 банка 30% (можна взяти добру густу домашню сметану 1 л)
  • додати 100 г цукрової пудри і за бажанням трохи ванільного цукру, ще трохи збити 
Приготувати яблука:
  • 5 великих кислуватих яблук, найкраще сорту ранет, почистити, порізати на грубі пластинки трохи більше як 5 мм
  • зварити яблука протягом 2-3 хв у сиропі (на 0,5 л води 2-3 ст.л.цукру)
  • розкласти зварені яблука на тарілці, щоб вистигли
Кладемо корж, змащуємо його кремом, зверху викладаємо яблука. Тоді наступний корж теж трохи змащуємо кремом з того боку, яким він буде торкатися яблук (на фото все добре продемонстровано). Зверху корж змащуємо кремом, знову викладаємо яблука і т.д. Верхній корж змащуємо кремом і посипаємо порізаними горіхами.

Ставимо у прохолодне місце, щоб торт настоявся. 

Смачного!



















 

2 коментарі:

  1. На вигляд торт дуже апетитний та смачний! Поєднання смаків мені до вподоби - беру рецепт на замітку, дякую-)

    ВідповістиВидалити
  2. Solya, цей торт насправді смачний і до того ж дуже легко печеться. Я думаю його також можна зробити з вишнями у власному соці або іншими фруктами.

    ВідповістиВидалити