пʼятницю, травня 6

Хліб на сироватці



Вчора перший раз відігрівала сир з кислого молока, сироватку хотіла вилити, але вчасно згадала, що на ній печуть хліб. Замісила тісто за цим рецептом  Простий рецепт хліба, замість води використала сироватку, але забула додати олію.



Хліб вийшов дуже-дуже смачний, я такого давно не їла. Тонка скоринка, мякуш еластичний, легко ріжеться і не крихкий.

а от сир, який я відігрівала, вийшов несмачний, перегрітий, от що значить нема практики і не було в кого спитатися :))

2 коментарі:

  1. Я теж печу хліб на сироватці та ще й начиняю його свининкою. Ну ДУЖЕ смачно!!! Основу рецепта я знайшла ось де:
    https://www.youtube.com/watch?v=fPUAmmF0PrU
    Але внесла деякі зміни. Замість підчеревини обсмажую бекон або копчену грудинку, які вже й так солоні. Відповідно натоплений жир, яким перемазую коржі, теж солоний, тому додатково досолювати їх не потрібно (як на мій смак). Коли учиняю діжу, теж кладу менше солі, але трохи більше цукру, а замість соняшникової олії іноді додаю до сироватки ст. л. оливкової для вишуканішого післясмаку. Зазвичай роблю півдози. Випікаю в 26-сантиметровій ємності для тортів з антипригарним покриттям, яку щедро змащую соняшниковою (!) олією. Пергаментом не вистеляю. Цікаво, чи печуть книш у Вашому регіоні?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не чула, щоб в нашому регіоні пекли книш. Козаків нема, тому і не популярні відповідні рецепти.

      Видалити