середу, березня 2

Розсіл курячий

Сьогодні варила розсіл з курки. Вийшов смачний, але я не до кінця задоволена.
Хотілося би мені вдосконалити свій рецепт.

Я маю кілька правил стосовно розсолу:

  • курка тільки домашня
  • заливаю холодною водою з розрахунком, що частина води википить, і воду в процесі варки не доливаю
  • коли закипить вода, додаю сіль, перець горошком, цибулю, моркву, петрушку
  • варю на найменшому вогні і весь час знімаю піну

Можливо ви варите по іншому? Може є якісь нюанси, яких я не дотримуюся? Поділіться своїми секретами у коментарях :)) і буде мені щастя :)

16 коментарів:

  1. Якраз лежить курка на мроєму столі, тому рецепт в яблучко!

    ВідповістиВидалити
  2. Я коли варю розсіл, то на самому початку кладу сиру цибулю в лушпинні( перед тим її добре вимиваю щіточкою).Це робиться для того щоб у розсола був гарний і прозорий вигляд.Немає мутності. Так робила завжди моя мама і я так роблю)

    ВідповістиВидалити
  3. забула дописати, коли розсіл готовий, то цю цибулю виймаю і викидаю))

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарна порада. Спробую наступним разом. А ти попередньо не підсмажуєш її на сухій сковорідці? Я читала, що так роблять.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я так роблю завжди до бульйону і до холодцю. Смажу на сухій пательні аж до чорного. Завжди всі дивуються чи бульйон не чути спаленим. І дійсно не чути. А є просто чудовий аромат і звичайно колір ні з чим не зрівняти. То є польський нюанс щодо цибулі.Так в Польщі роблять.

      Видалити
  5. Ні, просто кладу сиру добре вимиту.Постійно так варю розсіл і холодець.

    ВідповістиВидалити
  6. Покладу наступного разу добре помиту цибулю в лушпинні.

    ВідповістиВидалити
  7. В мене також такі правила як в тебе)))) тільки + цибуля. Попробуй, можливо тобі сподобається.

    ВідповістиВидалити
  8. В мене дуже смачний бульйон получився по цьому рецепту. Рекомендую!

    ВідповістиВидалити
  9. Треба заскочити до тебе на бульйон :)) А ти приходи до мене на мафіни!

    ВідповістиВидалити
  10. Рекомендую дати головку часнику, буде неперевершено. Взагалі, я даю часник у всі варені-тушені блюда, навіть коли варю просто картоплю на пюре. Це мені радили знаючі люди в кулінарії.

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую за пораду. Спробую і напишу.

    ВідповістиВидалити
  12. я додаю ще салєру і листки любистку, це надає неперевершеного аромату.

    ВідповістиВидалити
  13. я ставлю на плиту дві каструлі води в одну розібрану на частини курку або перепілки і доводжу до кипіння ,одночасно нагріваю другу каструлю води в якій буде варитись бульйон до кінця кидаю туди велику цибулину зелень петрушки моркву чорний перець горошком один зубчик часнику.Коли курка закипіла я перекидаю її в каструлю з морквою цибулею і т д(але важливо шоб вода в яку ви перекладаєте курку була гарячою бо інакше мясо буде тверде)даю маленький газ, сіль і відпочиваю тому що не потрібно збирати піну,в кінці можна додати лавровий листок на декілька хв і вийняти в мене виходить дуже смачний і прозорий бульйон

    ВідповістиВидалити