четвер, березня 17

Простий рецепт безе

Пригадую, я кілька разів пробувала готувати тістечка безе, використовувала різні рецепти, змінювала тривалість випікання, і все коту під хвіст (тобто в смітник :)))  Ну не виходило в мене добре безе і все - зверху були засушені, а всередині прилипали до зубів, бррррр, як згадаю!

А от одного разу читала журнал про мандри і надибала там рецепт Карпатського безе :)) Враховуючи те, що тістечко французьке за походженням, а тут гуцульський рецепт як підсумок статті про Карпати... мене це заінтригувало і я вирішила спробувати спекти. І саме по цьому карпатському рецепту в мене вперше вийшло смачне безе.


Простий рецепт безе:
  • 3 білки
  • 1 скл. цукру
  • 2 ст.л. картопляного крохмалю
  • 1/2 скл. дрібно порізаних горіхів (грецькі, фундук або мигдаль)
Білки акуратно відділити від жовтків (добре, якщо яйця будуть охолоджені), додати дрібку солі і добре збити міксером, щоб трималися на віничках, додати цукор і збивати до розчинення цукру. Потім додати крохмаль, ще трохи змішати міксером на найменшій швидкості, всипати горіхи і вимішати. Масу витиснути за допомогою кондитерського мішечка (або не морочитися і викласти чайною ложкою, її ж простіше помити :)) на застелене пергаментом деко і висушити у попередньо нагрітій духовці 45 хв. при 150 гр.

Тістечка виходять добре просушені, крихкі і дуже смачні, з горіховим смаком. Смачного!
На жаль, я свої тістечка не фотографувала коли пекла, тому причепила кліпарт.

Немає коментарів:

Дописати коментар