пʼятницю, березня 11

Кокосові печенька

Сьогоднішній пост для тих, хто, як і я, любить печиво з кокосом.
Пекла я сьогодні вперше за цим рецептом (рецепт брала з відомої книжки) і ось що вийшло.


Простий рецепт кокосового печива:

  • 1 білок
  • 4 ст.л. цукру
  • 2 ч.л. кукурудзяного борошна
  • 90 г кокосової стружки
Змішуємо міксером білок з дрібкою солі, потім додаємо цукор і збиваємо до стану міцної піни. Додаємо борошно і кокосову стружку, перемішуємо. Маса повинна триматися купи і не розтікатися.
Я формувала печиво руками і викладала на пергаментний папір, вийшло 14 штук. Пекла у попередньо розігрітій до 150 гр. духовці рівно 15 хв.

Печиво вийшло не дуже солодке, у смаку домінував кокос, хоча на фото в книжці зображено бізе (я і не чекала бізе, бо яке може вийти бізе з 1 білка). Ми пробували печиво ще теплим і нам дуже сподобалося. Коли печиво вистигло, то краї стали сухі, тому напевно треба пекти менше 15 хв. і пильнувати, щоб не зарум'янилося як на моєму фото. В загальному рецептом я задоволена - швидко готується і досить смачне. Наступного разу спробую дати 2 білки і збільшити к-ть цукру, подивлюся яке вийде. Буду експериментувати, бо як я вже писала, кокосове печиво я люблю :)

Клацніть Детальніше і будуть фото до випічки і після.







7 коментарів:

  1. в мене вийшло бізе)і занадто солодке)навпаки хотіла такі як на фото печеньки)а точно муки 2 ч.л.?

    ВідповістиВидалити
  2. так, борошна кукурудзяного 2 чайні ложки. але ще треба додати 90 грам кокосової стружки і саме вона схопить тісто і вийде печиво, а не бізе.
    а цукор - це вже справа смаку, наступного разу кладіть менше цукру.

    ВідповістиВидалити
  3. я дала цілу пачку стружки)100 гр)

    ВідповістиВидалити
  4. ну, якщо чесно, я і чекала бізе)але надіялася, що буде таке...схоже на звичайне печиво)

    ВідповістиВидалити
  5. я маю ще пару рецептів кокосового печива, не бізе, а такого власне печива, спечу найближчим часом і поділюся рецептом.
    або якщо хочете, скину ці рецепти вам на мейл.

    ВідповістиВидалити
  6. дякую)буду дуже вдячна за рецепти))

    ВідповістиВидалити