неділю, квітня 30

Панкейки з печеними сливами і збитими вершками


Панкейки на сніданок гарна ідея! Швидко і просто готуються, смакують з медом, варенням чи, як тут, з печеними сливами і збитими вершками. Моя дитина так сильно полюбила ці панкейки, що оладки я не роблю вже довший час, а налисники готую тільки для солених начинок :) Дуже рекомендую спробувати приготувати:


В мене виходить за цим рецептом рівно 8 штук великих панкейків.
Беремо ємність для тіста, вагу і починаємо:

  • 150 г борошна
  • 6 г порошку до печива
  • 35 г цукру
  • дрібка солі

Все ретельно перемішуємо!

Додаємо:

  • 225 г кефіру чи грецького йогурту
  • 1 яйце
  • 30 г олії
Все перемішуємо ложкою чи віничком. Тісто повинно вийти достатньо густе, тоді панкейки не будуть сильно розтікатися по сковорідці, а вийдуть високі та пишні.

Сковорідку з антипригарною поверхнею ставимо розігріватися, олії чи масла не наливаємо, не треба. Я кладу спочатку по 1 столовій ложці тіста і одразу викладаю по ще 1 ложці зверху, сковорідка в мене 28 см, виходить за раз 4 панкейки. Якщо ви любите менші панкейки, достатньо однієї ложки. 
Смажимо на середньому вогні. Як тільки зверху з'являться пухирці повітря, перевертаємо панкейки на другий бік.

Печені сливи я робила за рецептом Джеймі Олівера. Вершки збила з цукровою пудрою і натуральною ваніллю. Прекрасне поєднання.

2 коментарі:

  1. Доброго дня, дякую Вам за чудові рецепти.
    А чи нема у Вас рецепту згущеного молока? дуже хочеться готувати його вдома)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня, Оленка! Готуйте на здоров'я, дуже тішуся, що Вам подобаються рецепти :)
      Рецепту згущеного молока на жаль не маю.

      Видалити