суботу, червня 18

Як готувати гливи. Грибна сковорідка.


Зібрали ми наш перший "урожай" 500г  і зготували його дуже просто - обсмажили зі сметаною. Назву я цю страву - Грибна сковорідка.






Яку я маю раритетно-бомбезну вагу! Завжди треба враховувати похибку 100г, бо стрілка стоїть не на 0, а на -100г.


Для нашої страви треба взяти:
  • 500 г глив (можна замінити печерицями)
  • 1 велику цибулину
  • 2 ст.л. борошна
  • 250 мл вершків або негустої сметани
  • сіль, перець


Нарізаємо цибулину кубиками, гриби скибочками і обсмажуємо у 3 ст.л. олії на сильному вогні.

Виділиться грибний сік, починаємо постійно помішувати. Коли сік википить, зменшуємо вогонь та обсмажуємо гриби до помірно золотистого кольору, недовго, хвилини 3-4.

Додаємо у сковорідку 2 ст.л. борошна без гірки і, помішуючи, обсмажуємо його 2-3 хв. Виливаємо склянку вершків або негустої сметани, солимо, перчимо і доводимо до загустіння. Готово! Смачного!





P.S. Гливи перед готуванням я не мию, не чищу і не відварюю. Я їх просто швидко смажу, тоді вони стають ніжні та смачні, а не гумові та неїстивні.

11 коментарів:

  1. Гарно,
    тільки не потрібно "коли сік википить обсмажувати гриби до помірно золотистого кольору, недовго, хвилини 3-4."
    Тоді вони стають злегка гумові.
    Борошна на 500 г. грибів вистачає і 1 ст. ложку

    ВідповістиВидалити
  2. Ну це вже справа смаку, хто як любить :)
    Я люблю і рекомендую у цьому рецепті обсмажувати гливи 3-4 хв, щоб отримати концентрованіший смак.
    А ви можете класти і 1 ст.л. борошна, і зовсім без нього готувати. Це все справа смаку.

    Крім того раджу починати коментар словами "а я роблю так:" а не вказувати як "не потрібно".

    ВідповістиВидалити
  3. дякую за гарний рецепт і сайт українською мовою.
    ще й з фото!
    хай Вам щастить!

    ВідповістиВидалити
  4. дякую за теплі слова і побажання!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую за рецепт.Я готувала---------дуже-дуже смачно.

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже поганий рецепт. там треба ще щось робити, а я люблю щоб все було готове зразу. Невже не ростуть гриби вже готові з цибулькою і сметаною зразу. невже генетики ще не додумались до такого!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Додумались - сухарики зі смаком грибів :)

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую за рецепт!Дуже смачно и швидко,готувала в мультиварке.

    ВідповістиВидалити