понеділок, червня 13

Риба запечена з хлібними крихтами


Можете мені заперечити, але, на мою думку, купити у Львові достойну рибу надзвичайно важко. Заморожена риба у супермаркетах не витримує жодної критики, я називаю її лагідно "мочалкою". Свіжа риба кудись зникла з магазинних акваріумів, принаймні коропа я давно вже не бачила, нерест напевно. А що робити людям, які рибу дуже люблять і хочуть готувати її частіше?


Я починаю думати, якими щасливими є власники ставків, що вирощують коропів, форель, білого амура і товстолоба (то я про тебе, Люда :)). А ще простіше живеться моїй коліжанці в Італії, в магазин біля її дому щоранку привозять великий асортимент свіжовиловленої риби з Генуї.

Душевна полеміка на цьому закінчилася :), пишу рецепт запеченої риби одразу з гарніром. Мінімум приготувань і смачний обід готовий.

  • свіжа форель вагою приблизно 400г
  • великий шматок білого хліба
  • свіжий базилік, петрушка
  • сіль, перець, олія
  • лимон, помідор, листя буряка
М'якуш хліба подрібнити, додати порізану зелень петрушки та базиліка, посолити, поперчити, перемішати, можна додати ложку оливкової олії.

Форму для запікання змастити олією, викласти листя буряка, трохи скропити його олією та водою, зовсім небагато. Зверху викласти посолену та поперчену рибу, нафарширувати її хлібною сумішшю, рештки суміші викласти на бурякове листя. Збоку розкласти порізаний лимон та помідор.



Пекти 20-30 хв при 200 гр у попередньо розігрітій духовці. Спечену рибу та бурякове листя щедро скропити лимонним соком, подавати одразу.


Ми їли печену рибу з відвареною картоплею з кропом і маслом, ну і звичайно спечений помідор та бурякове листя збоку, та з салатом з огірків та редиски. Дуже смачно.


От така редиска виросла в мене на городі. Тільки з грядки, вона трохи пекуча, але якщо порізати її на салат і дати йому 20-30 хв постояти, пекучість зникає і вона дуже солодка. 


2 коментарі:

  1. Оленка, а замість форелі свіжого коропа так можна запекти??!!.По логіці, можна, але який буде смак???До речі, вже тут напишу, запікала коропа по твоєму рецепту ( цей що маринується і з петрушкою.Дуже класний получився, смак абалдєнний))) вже два рази пекла.Нам трьом один короп якраз пообідати+ гарнір)))Хоча мій Іван риби не "любітєль", а цей запечений короп йому "йде на ура"

    ВідповістиВидалити
  2. Я тішуся, що Івану і Лєрі сподобалося. Люда, спробуй запекти коропа за цим рецептом, але мені здається тут краще би була нежирна біла риба. Доречі, я ще не знайшла рецепт коропа, який був би смачніший за коропа у петрушці.

    ВідповістиВидалити