суботу, травня 28

Тушкована свіжа капуста


Швидко і просто приготувати капусту за цим рецептом. Ніжна капуста з вершковим смаком.

На 2 порції:

  • половинка невеликої капустини
  • половина цибулини
  • 2 ст.л. сметани
  • кріп 
  • 1 ст.л. олії + 1ст.л. масла 
  • сіль, перець
У великій сковорідці підтушкувати цибулину на олії з маслом до прозорості, додати порізану капусту і продовжувати обсмажувати на невеликому вогні. 
Я кришкою сковорідку не накриваю, щоб вийшов специфічний запах капусти. 

За 5 хв, коли капуста зм'якне, додати сметану, порізаний кріп, сіль і перець. Продовжувати тушкувати до готовності ще 5-10 хв. Якщо бракує рідини, то додати 2-3 ложки води, але обов'язково дати всій воді випаруватися.

І кілька нюансів, особисто мого смаку. 
Свіжу капусту перед тушкуванням я не відварюю, тому що вона тоді виходить дуже м'яка, як каша. За бажанням разом з цибулею, можна обсмажити натерту на грубій терці моркву, але я так теж не роблю, бо мені так занадто солодко. І ще я ніколи не додаю у свіжу тушковану капусту томатну пасту, і вам не раджу. Вважаю бажання всюди тулити томатну пасту пережитком совєцкого минулого, бєєє. В кінці посту мало бути "смачного", але вже так вийшло :))

4 коментарі:

  1. Якра добра підказка, що б то його зготувати, коли у холодильнику вже тиждень валяється капуста =))
    Приготувала за Вашим рецептом =) Дякую за ідею

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за рецепт!! В цибулю добавив трішки натертого кореню імбиря і порізав дуже дрібно, відвареного свіжим, білого грибочка - капуста вийшла чудова!!!

    ВідповістиВидалити