понеділок, травня 16

Сирник мамин


Мама спекла сирник і пригостила нас. Дуже смачний, навіть кращий, ніж мій, тому я взялася випитувати рецепт. Але це було не так просто, тому що мама завжди пече "на око".

Спочатку вона ніяк не могла дати точні цифри, все було дуже туманно: "Скільки сиру? Ну відігріла і відклала на сирник трохи більше, ніж завжди. Масла дала добрий кусок. Скільки точно? Купила на базарі 0,5 кг, робила канапки, потім знову робила канапки, а решту дала в сирник". Але я не здавалася (бо сирник таки дуже добрий), все в деталях випитала :) і відтворила її рецепт.


Сирник:

  • 2 кг сиру змолоти на м'ясорубці з дрібними вічками
  • 300-400 г м'якого масла (залежно від жирності сиру)
  • 500 г цукрової пудри
  • 2 малих пачки ванільного цукру
  • 10 жовтків (збити з половиною пудри)
  • 10 білків (збити з половиною пудри)
  • цедра і сік 1 великого лимона
  • 1 скл. родзинок запарити
  • 1 ст.л. манки
  • 1 ст.л. муки
  • 3 ст.л. крохмалю картопляного
Тісто мама робила ще давніше і заморозила, тому я пропоную зробити тісто по рецепту Простий рецепт сирника, до речі послідовність приготування сиру така сама, як і в тому рецепті.

Сирник мама пекла приблизно при 170-180 гр. (в неї духовка без градусника) протягом 1 год і 20хв.

Цей рецепт я мамі переписала, щоб вона і надалі пекла такі смачні сирники, але я дуже сумніваюся, що вона ним скористається. Якщо людина звикла пекти і готувати "на око", її вже не переконати :))

Немає коментарів:

Дописати коментар