середу, березня 9

Фруктовий пляцок

Думаю, що пляцки люблять всі. Пекти їх не складно і завжди можна організувати пляцок з продуктів, які є під рукою. Я купила в неділю нову круглу силіконову форму, планую пекти в ній хліб, фруктові пляцки, зокрема яблучні, також можна буде її використати для желейно-сметанкових десертів :)

Пропоную спекти на вихідні до чаю фруктовий пляцок. Я печу його взимку з яблук, заморожених фруктів та ягід.

Рецепт пляцка наступний:
Тісто:
  • 1/2 скл.молока
  • 50 г масла
  • 50 г цукру
  • 1/2 ч.л. солі
  • 1 жовток
  • 15 г свіжих дріжджів
  • 250 г борошна
Начинка: яблука, родзинки, заморожені сливи, вишні, будь-які ягоди + 3 ст.л. цукру

Замісити дріжджове тісто, викласти в круглу форму, сформувавши високі бортики, щоб не витікав сік з начинки. Дати тісту підійти 40 хв в теплому місці. 
Для начинки порізати кубиками яблука (краще брати кислуваті, ніж солодкі), порізати заморожені сливи (я попередньо не розморожую), змішати з родзинками, замороженими вишнями без кісточок, замороженими ягодами (я брала ожину і чорниці, але не багато) і цукром. 
Коли тісто підійде, викласти начинку  і пекти у попередньо нагрітій до 200 гр. духовці до готовності фруктів. 



3 коментарі:

  1. Ну дужеееее смачний пляцок !!!!!
    але ти мене пригощала таким пляцком тільки з яблуками.....коли можна заходити в гості на такий шикарний.....:))

    ВідповістиВидалити
  2. В начинці я написала яблука :)) А в гості на фруктовий пляцок можна заходити в неділю, я буду пекти. Запрошую.

    ВідповістиВидалити
  3. Санта Барбара14 березня 2011 р. о 12:39

    Ми прийшли - його нема! Підманула, підвела :)

    ВідповістиВидалити