понеділок, травня 2

Сирник на темному тісті




Сьогодні я пекла сирник на темному тісті. Рецептом цього тіста зі мною поділилася моя сусідка, за що я їй дуже вдячна. Тісто дуже смачне, м'яке і ніжне, з шоколадним смаком.



Сирник готувала невеликий, з 1 кг сиру. Власне сир приготувала за ось цим своїм рецептом Простий рецепт сирника, просто скоригувала пропорції.

Стосовно тіста скажу наступне. Я пекла у невеликій тортівниці діаметром 24 см. і люблю, щоб тіста було зовсім небагато, тому я взяла таку кількість інгредієнтів про яку напишу нижче, а якщо у вас більша форма для випічки, більше сиру чи ви любите багато тіста, то сміливо подвоюйте кількість продуктів. А взагалі  можна замісити одразу велику порцію тіста для сирника, а те, що не використали зараз, покласти у морозилку і використати наступним разом.

Отже, для темного тіста на сирник (кругла форма діаметром 24 см):

  • 1 скл. борошна
  • 80 г масла
  • 1 ч.л. порошку до печива
  • 2 ст.л. цукру
  • 1 ст.л. з чубком какао
  • 1 яйце
М'яке масло змішати з просіяним борошном, додати решту інгредієнтів та замісити тісто, воно повинно бути м'яке і не липнути до рук.




Я тісто поділила на 2 частини. Приблизно 2/3 розподілила у тортівниці тонким шаром (зробила це руками, бо тісто дуже м'яке ), а решту пощипала зверху на сир.


Пекла при 180 гр у попередньо розігрітій духовці протягом 1 год і 10 хв.
Сирник спікся дуже гарний і смачний.



   

9 коментарів:

  1. дякую Вам за смачний рецептик, вчора пекла цей сирник. Смакотаааааааа!!.....

    ВідповістиВидалити
  2. А сир не получиться сухий і розсипчастий?
    І якщо ні,бо тим і манка і крохмаль,він не вбере всю рідину?
    Чекаю відповіді,бо вже "намилила" руки його спекти, на вигляд просто супер!!!

    ВідповістиВидалити
  3. то все від сиру залежить. якщо ви купите сухий розсипчастий перегрітий сир, то сирник буде несмачний, сухий.
    а якщо купите добрий сир, то відповідно і сирник буде добрий.

    ВідповістиВидалити
  4. Ваш рецепт просто чудовий! Коли перші рази пекла сирник, то здавалося, що трохи довго все робиться, а тепер вже знаю що, як і за чим додавати і не заглядаю за що раз в монітор :)
    Сьогодні пекла на темному тісті. Дуже сподобалось! Але, як на мене, начинка смачніша з тільки з родзинками, без кураги якось краще. Але то таке, на любителя :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я курагу тільки один раз додавала, мені теж тільки з родзинками більше подобається.

      Видалити
    2. Дуже дякую за рецептик. Сирник супер. Печу вже 2 раз. Різні рецепти пропувала , але цей найкращий :-) :-) :-) :-)

      Видалити
  5. Пекла сьогодні Ваш сирник дуже смачний Дякую за рецепт

    ВідповістиВидалити
  6. Сирник смачний ,дякую за рецепт

    ВідповістиВидалити