понеділок, жовтня 10

Простий рецепт запечених яблук


Якраз сезон яблук у розпалі, тому спробуйте запекти яблука по новому рецепту. Обіцяю, не пошкодуєте. Такої смакоти я вже давно не їла! 


Цей рецепт я знайшла тут у Белоніки, інгредієнти використала ті самі, але процес суттєво спростила. Запевняю вас - це дуже простий рецепт!

Отже, для 6 запечених яблук необхідно взяти:
  • 9 яблук (3 для начинки + 6 для запікання)
  • сік і цедра половини лимона
  • 1 жовток
  • 3 ст.л. жирних вершків чи домашньої сметани
  • 4,5 ст.л. білого цукру
Готуємо начинку: чистимо 3 яблука, натираємо їх на грубій терці, додаємо сік і цедру половини лимона, яєчний жовток, цукор та сметану або вершки, перемішуємо. 

Чистимо 6 яблук-формочок, які ми будемо начиняти, хвостик залишаємо для краси :). Розрізаємо яблука навпіл, акуратно виймаємо серединку з обидвох половинок. 

Я взяла керамічну форму для запікання, змастила її маслом, виклала нижні половинки яблук, потім у заглиблення щедро виклала начинку і прикрила зверху верхніми половинками яблук. Пекла у попередньо розігрітій до 180 гр духовці  протягом 1 години (можливо знадобиться більше часу, тут все залежить від духовки та від сорту ваших яблук).

Подаємо яблука, поливаючи соусом, який виділився в процесі випічки. Смачного!

Це настільки смачно, що я серйозно задумалася: 6 запечених яблук - це 2 порції чи все таки одна?....


5 коментарів:

  1. Сьогодні знову запікала яблука за цим рецептом, подвійну порцію. Дуже смачно!
    А ще спекла кокосові тістечка з білків, які залишилися.
    Отаке-от солодке життя.

    ВідповістиВидалити
  2. Такого способу приготування запечених яблук я ще не зустрічала, дуже смачна ідея! Дякую;-)

    ВідповістиВидалити
  3. На здоров'я! Спробуйте приготувати, це така смакота.

    ВідповістиВидалити
  4. Ну, дуже смачно! Велике вам дякую за рецепт!

    ВідповістиВидалити