вівторок, квітня 26

Печена картопля скибочками. Дуже простий рецепт.


Рецепт з серії - що таке приготувати, щоб і дитина добре поїла, і мені смачно було :)
Картоплю нарізаємо скибочками, викладаємо у форму змащену олією, солимо і перчимо.


Зверху я виклала порізану цибулю і телятину, трошки посолила  і накрила фольгою (моя форма для запікання без кришки). Пекла 1 год і 15 хв.


Це своєрідна альтернатива відварній картоплі та смаженим відбивним з телятини :))

Завдяки тому, що форму накриваємо фольгою чи кришкою, картопля виходить дуже м'яка без шкірочки.


А якщо любимо картоплю запечену з рум'яною шкірочкою, її треба викласти на деко в один шар, скропити злегка олією, посолити і запекти не вкриваючи нічим зверху. Можна викласти поряд з картоплею кілька часничинок та улюблені сухі трави.

Я колись готувала fish&chips, то згідно рецепту, скибочки картоплі перед запіканням необхідно покласти у каструлю з холодною посоленою водою, довести до кипіння, проварити 3 хв, тоді злити воду, викласти на деко, посолити, скропити олією і пекти 1 год при 190гр.

Смак картоплі у всіх трьох випадках, описаних вище, буде різнитися. Який варіант буде найсмачніший для вас, можна визначити тільки скуштувавши кожен з них. Експериментуйте і смачного!

2 коментарі:

  1. Супер рецепт)))) Дуже доречно для моєї дитини ( Ти знаєш яка моя Лєра їдок).А таке їсти буде точно...Бо картоплю любить смажену.А тут і печена, і з мясом.Зробила би зараз, але мяса немаю,(( потрібно йти купити.Обід буде суперовий:)))

    ВідповістиВидалити
  2. Бодік завжди їсть таку картоплю з м'ясом :) А останнім часом дуже полюбив просто терту моркву, дуже багато може з'їсти.

    ВідповістиВидалити